Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Volledige postgeschiedenis voor frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Op GoT:
Er zijn x berichten geplaatst door user X.
Gevolgd door een lijst aan full posts eronder.

Op de frontpage:
Aantal reacties #x x *aantal* »
Staat prima in het overzicht welke topics het zijn maar... iets moois a la GoT-style full post history is er niet. Waarom geen full post history op de frontpage integreren? Maakt het een stuk toegankelijker.

Edit: jeuj topictitel:

[feat] Volledige postgeschiedenis voor frontpage dus ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 07-02-2010 21:21 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Psst.

* Jejking wijst naar het ontbreken van een volledig uitgeklapte versie (a la dittes) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 07-02-2010 21:26 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Maar hoeveel heb je daaraan? Losse posts moet je toch in hun verband zien om te weten waar het over gaat. Een lijst van willekeurige losse posts van dezelfde gebruiker onder elkaar lijkt me dus weinig nut hebben.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Sowieso niet willekeurig. Gewoon net zo ingedeeld als de Posts-Post history. Het nut daarvan lijkt me toch wel duidelijk of mis ik hier iets :? ?

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 07-02-2010 23:37 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Willekeurig als in posts zonder onderlinge samenhang behalve dat ze van dezelfde gebruiker zijn.
En over het nut, je kunt daarmee in een keer zien wat iemand allemaal heeft gepost, maar wat doe je daar in de praktijk mee? De enkele keer dat ik alle posts van iemand wil bekijken open ik ze gewoon in tabs, waarbij ik dan ook direct makkelijk naar de threads kan toespringen om ze in hun verband te zien.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tot nu toe is je enige argument "het is er ook op GoT". Dat wil niet zeggen dat het nuttig is, oftewel, dat het de moeite waard is om op de FP ook een dergelijk overzicht te devven.

Dus als je de devvers wilt overtuigen om in te gaan op je feature request zou het misschien handig zijn om even aan te geven wat het nut is van een dergelijk overzicht. Persoonlijk gebruik ik het message overzicht van GoT namelijk zelden. Als ik het al gebruik, dan is dat vanuit mijn crew functie om snel een indruk van iemands manier van reageren te krijgen (waarbij je inderdaad erg moet uitkijken, omdat je de context mist). Op de FP mis ik dat overzicht niet, omdat een dergelijk overzicht in de backend wel beschikbaar is.

Maar als jij kan uitleggen waarom het voor jou en andere gebruikers een nuttig overzicht is om te kunnen bekijken, dan kunnen de devvers daar iets mee :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Orion84 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:44:
Maar als jij kan uitleggen waarom het voor jou en andere gebruikers een nuttig overzicht is om te kunnen bekijken, dan kunnen de devvers daar iets mee :)
Ik zoek zelf nog wel eens een post van mijzelf terug om te weten of erop gereageerd is. Met het huidige overzicht is dat soms lastig terug te vinden (helemaal als je vaker in een topic hebt gereageerd).

Voor andere gebruikers is het wellicht niet nuttig, maar ik moet zeggen dat ik (ook al heb ik het slechts een zeer korte tijd mogen gebruiken) toch dat overzicht uit de dsp mis :P

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Wat Erkens zegt, is inderdaad het punt wat ik probeer te maken.

Daarnaast vind ik het persoonlijk ook bijzónder onhandig om telkens op dat miezerige 1'tje te klikken, je blijft lang bezig en een directe view erop is veel makkelijker (samengevat: alles onder elkaar als in een échte post history) :)
Pagina: 1