Vodafone Internetbundels / Blox storing?

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:17

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Na 3 maal een verkeerde SIM geleverd te krijgen via Vodafone.nl (TelefoonSIM en geen DataSIM (prepaid)) eindelijk de correcte thuisgeleverd gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7113501A.gif
Prepaid Data Voordeelbundels
Voordeelbundels Tarief bundel Prijs per MB met bundel Sms code
25 MB Dagbundel € 2,50 € 0,10 Sms '25 MB dagbundel aan' naar 4000
80 MB Bundel € 20,- € 0,25 Sms '20 euro MB' naar 4000
150 MB Bundel € 30,- € 0,20 Sms '30 euro MB' naar 4000
250 MB Bundel € 40,- € 0,16 Sms '40 euro MB' naar 4000
400 MB Bundel € 50,- € 0,13 Sms '50 euro MB' naar 4000

Dit moet je weten:

* De tarieven zijn inclusief BTW.
* Als je MB bundel tegoed verbruikt is, dan geldt daarna het reguliere tarief van € 0,33 per MB.
* Internet op je laptop is ook mogelijk in buitenland, maar de MB Bundels zijn alleen geldig in Nederland. Let op: gebruik van Internet op je laptop in het buitenland is duurder dan in Nederland.

Activeren

Je kunt heel simpel een MB voordeelbundel activeren. Stuur via je laptop een gratis sms naar '4000' met een van de bovenstaande codes. Het juiste bedrag wordt vervolgens van je prepaid-tegoed afgeschreven, en je krijgt een sms op je laptop ter bevestiging.
Op dag 1 is het mij gelukt bundels te activeren / uit te zetten, maar bij iedere actie (vanaf 5 februari):
Vodafone info: Door een technische storing kunt u zich momenteel niet aanmelden voor deze Vodafone dienst. Probeert u het later nog eens.
of
Vodafone info: Door een technische storing kunt u zich momenteel niet afmelden voor Vodafone BloX. Probeert u het later nog eens.
Hebben meer mensen dit probleem, want ik weet nu niet of mijn dagbundel geactiveerd is ja of nee. Verder is ZEER weinig over te vinden. Wel een paar hits maar niet noemswaardig.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was even met de klantenservice bellen. 0654500100 of 1200 mocht je een Vodafone abo/prepaid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:10:
Ik zou als ik jou was even met de klantenservice bellen. 0654500100 of 1200 mocht je een Vodafone abo/prepaid hebben.
Inderdaad. Wij kunnen hier wel gaan zitten gokken, maar de klantenservice is de enige die daadwerkelijk kan zien wat er nu precies gaande is. :)

Omdat wij hier de helpdesk niet zijn, gaat het topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.