[iPod Touch 3G] Storing 'error 13'

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNN
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01-2015
Ik heb sinds december vorig jaar een iPod Touch 32 GIG (3e generatie).
Altijd zonder problemen kunnen gebruiken.
Nou wilde ik vanavond mijn iPod even opladen aan de computer.
Dus ik sloot gewoon de iPod aan aan de computer. Toen kreeg ik in iTunes een melding dat de iPod niet kon synchroniseren omdat er iets was met de opslag. De iPod werd overigens wel weergeven in iTunes. Toen zag ik ook dat er een software update (9.1.3) beschikbaar was. Deze heb ik dus maar gedownload en geprobeerd te installeren. Dit ging mis en er kwam een melding te staan dat ik de iPod moest herstellen. Dit geprobeerd. Vervolgens reageerde de iPod nergens meer op. Dus heb ik deze van de computer losgekoppeld en uitgezet, daarna weer aangezet en er stond dat ik'm moest aansluiten met iTunes. Dus ik de iPod weer aansloten. Ik kreeg een melding dat de iPod in een herstelstatus was en dit moest worden voortgezet. Ik op OK gedrukt en de iPod ging aan het herstellen. Toen kreeg ik halverwege het herstel een melding dat het herstel was mislukt. Hierbij stond een error nummer 13. Ik klikte op 'meer informatie' waarna ik een link kreeg op apple.com maar waar geen zoekresultaten waren gevonden. Ik heb al een aantal keer geprobeerd de iPod te herstellen maar ik krijg steeds dezelfde melding.

Weet iemand wat er met mijn iPod aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen? Of moet ik bellen met Apple?

Alvast bedankt.

[EDIT]

Nou probeer ik net mijn andere iPod (Nano 4th generation 16GIG) aan de computer te koppelen, en op het moment dat ik dit doe, loopt iTunes vast.

[ Voor 5% gewijzigd door TNN op 07-02-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
Ik zou even met apple bellen, wat fout 13 betekend, dat is vast de meest snelle oplossing.