Toon posts:

emtec movie cube S800H of V800H

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten wat (buiten een ander uiterlijk) het verschil is tussen de movie cube S800H en de V800H, en of er mensen zijn die ervaring hebben met dit toestel.
welke accessoires zitten er nu precies bij deze toestellen (bv. HDMI kabel, component kabel,...) of hangt dit er van af bij welke leverancier je het apparaat koopt?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Hier kan je in elkgeval zien wat erbij zit:
http://www.emtec-international.com/PDF/fiches/S800H_EN.pdf
http://www.emtec-international.com/PDF/fiches/V800H_EN.pdf

En je kan op de 2e pagina van de pdf's al in elkgeval zien wat de fysieke verschillen tussen de twee modellen zijn. Let er dus wel op dat het ding een dvb-t tuner heeft. En als je een smartcard nodig hebt zou ik zo snel niet zien waar je die erin kan steken.

[ Voor 44% gewijzigd door job op 07-02-2010 18:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:24:
En je kan op de 2e pagina van de pdf's al in elkgeval zien wat de fysieke verschillen tussen de twee modellen zijn. Let er dus wel op dat het ding een dvb-t tuner heeft. En als je een smartcard nodig hebt zou ik zo snel niet zien waar je die erin kan steken.
Is het mogelijk om via a/v in op te nemen?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Ik zou het niet weten, ik heb er geen.
Download anders van beide apparaten de handleiding. :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit had je dus gemakkelijk zelf op kunnen zoeken. Een Tweaker zoekt eerst zelf, pakt de handleiding en leest de beschikbare documentatie voor. Dat heb je klaarblijkelijk niet gedaan, dus is dit topic nogal voorbarig. We verwachten hier wel wat eigen inzet voordat je een topic opent. Omdat dit niet uit je topicstart blijkt gaat het op slot.

Lees aub Het algemeen beleid nog eens goed door :)

Dit topic is gesloten.