Gisteravond ben ik eens in de auto gaan zitten met m'n vers updated 5800 en heb de microfoon van de stereo aangesloten.
Initieel zelfde euvel als altijd, namelijk dat de stereo op "Connecting" bleef knipperen en m'n telefoon ook daarop bleef staan.
Stereo ge-reset (rode knopje achter front), pairing op de telefoon weg gegooid en weer opnieuw geprobeerd.
Nogsteeds hangen. Pairing op de telefoon op "Authorised" gezet (krijg je geen vragen bij connecten).
Toen de stereo uit gezet, telefoon uit gezet, stereo weer aan, telefoon weer aan.
Bluetooth op de telefoon stond nog aan na herstart.
Toen ben ik via het menu van de stereo ( 5sec <F> knop) naar de paired devices gegaan en heb daar ge-connect. Toen koppelden de stereo en telefoon wel goed!

Meteen even een paar testgesprekjes gedaan om microfoonvolume goed te zetten. Ging ook probleemloos
Edit: Stappenplan voor de mensen om te proberen:
-Stereo reset geven met rode knopje achter front, 10sec indrukken. (Let op! voorkeuze zenders en instellingen zijn dan weg!)
-Stereo goed zetten (instellingen herstellen)
-Telefoon bluetooth activeren
-Op telefoon pairen met stereo
-Stereo en telefoon zullen hangen, zet ze beide uit. Laat bluetooth wel aan staan op de telefoon.
-Op telefoon pairing op "Authorised" zetten.
-Naar het menu van de stereo gaan (5sec <F> knop)
-Zoek de paired devices op de stereo.
-Kies je telefoon, druk op Enter (knopje rechts onder draaiknop), stereo zal connecten.
-Et voila!
Ik heb daar na nog niet opnieuw geprobeerd, maar ik verwacht dat de stereo nu vanzelf zal verbinden als hij de telefoon ziet.
Nieuwe bevindingen zal ik uiteraard posten.
Stiekem hoop ik nu ook dat Garmin navigatie op m'n telefoon ook over de stereo zal gaan
[
Voor 42% gewijzigd door
McKaamos op 06-05-2010 06:56
]