[php] mailscript / formulier

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:59

TF

bla bla

Topicstarter
Ik heb met veel pijn en moeite in dreamweaver en met goed rondzoeken een mail.php gemaakt die een 40-tal vragen stelt en deze dan moet e-mailen.

Echter krijg ik het niet voor elkaar dat hij werkt. Ik ben out of options want ik krijg niet eens een foutmelding of wat.

Ik heb het formulier opgeslagen als mail.php en deze op mijn website geplaatst (die natuurlijk php ondersteund).

Als ik echter op 'verzend' klik gebeurd er niets behalve dan dat je weer bovenaan de pagina staat. Hij doet wel iets onderwater maar niet te zien wat precies.

Zou 1 van jullie er eens een blok op willen werpen? Hieronder volt het volledige script.

1200 regels code? Denk het niet

[ Voor 97% gewijzigd door MueR op 07-02-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Een script van 1200 regels code neermikken en hopen dat anderen het wel even voor je bekijken is niet een strategie die hier erg wordt gewaardeerd ;)

Als je zulk soort code wilt debuggen, begin dan gewoon klein. Het gedrag met 40 vragen zou vrijwel exact hetzelfde moeten zijn als het gedrag met 1 vraag, dus als je een versie maakt die alleen dat - en goed - doet, dan ben je al een stuk beter opweg dan gelijk met alles in een script mikken en de weg kwijt raken erin.

Dit topic is gesloten.