Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had onlangs net hetzelfde probleem met mijn ipod touch. Het toestel wou geen wifiverbinding maken met de router. Nu vandaag heb ik de 3.1.3 software geintalleerd op m'n itouch en alles werkt weer. Ik installeer de update ook op m'n iphone en hops geen internet meer mogelijk...

Kan ik hem downgraden naar 3.1.2. toen hij wel nog werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ten eerste is het niet de bedoeling dat je je topic binnen 24 uur omhoog schopt. Je kunt niet verwachten dat mensen binnen een half uur met een oplossing komen. Ten tweede: wat is "hetzelfde probleem"? En als laatste: wat heb je zelf al geprobeerd? Als je bijvoorbeeld zoekt met Google naar iphone 3.1.2 downgrade zijn meer dan genoeg hits te vinden die je verder op weg kunnen helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
K heb vandaag ook de update geinstalleerd maar k kan hem dan niet jailbreaken dus ook ik wou hem downgraden... en dit is gelukt!

Het lukte mij op de volgende manier
1. download je firmware
http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

2. breng de ipod in recovery modus

3. ga naar itunes druk shift en klik op herstellen nu kun je bladeren naar waar je de firmware opgeslagen hebt

4. klaar

hoop dat het ook lukt voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, die recovery, doe je dat door op de home en powerknop te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:01:
Ten eerste is het niet de bedoeling dat je je topic binnen 24 uur omhoog schopt. Je kunt niet verwachten dat mensen binnen een half uur met een oplossing komen. Ten tweede: wat is "hetzelfde probleem"? En als laatste: wat heb je zelf al geprobeerd? Als je bijvoorbeeld zoekt met Google naar iphone 3.1.2 downgrade zijn meer dan genoeg hits te vinden die je verder op weg kunnen helpen.
Het is inderdaad niet de bedoeling, mijn fout.

welk probleem? wifi probleem...

Verder moest er een oplossing te googlen vallen dan zou ik hier niet komen om een topic te openen. Want ik merk nu dat deze pagina op de twee plek komt wanneer ik naar een oplossing google. Bermerk duidelijk het tekort aan informatie omtrent dit probleem.

update: ik heb proberen te downgraden naar 3.0.1 en 3.1.2 met in beide gevallen een fout op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:37
Je kan de netwerksettings resetten. settings > general > reset > reset network....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ook zonder succes.

Ik zal voor de gemakkelijkheid opsommen wat ik allemaal al gedaan heb:
- downgrade naar 3.1.2; mislukt fout op het einde van het proces
- downgrade naar 3.0.1; mislukt fout op het einde van het proces
- Herstellen van de netwerksettings; gelukt maar bij het opnieuw verbinding maken met wifi, geen wifi verbinding.
- vernieuwen van de lease, geen effect.

Ik denk dat het aan de softwareversie ligt aangezien ik dit probleem niet had bij de vorige versie. Op andere fora kom ik verschillende mensen tegen met hetzelfde probleem samen met nog andere problemen zoals battery life, niet heropstarten...
Pagina: 1