Muisbesturing vanuit laptop komt vertraagd aan op LCD TV

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

• ceesiebo1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12 17:56
Ik heb een full HD Philips TV waar ik mijn laptop (Dell XPS M1530) op aangesloten heb via een HDMI-kabel. Vreemd genoeg lijkt mijn muis vertraagd te reageren op de tv. Als ik het beeldscherm kloon dan zie ik meteen reactie op het laptopscherm maar op de tv begint de muispointer pas te reageren na een halve seconde. Dit gebeurt ook als ik de tv als enig beeldscherm selecteer. Dit is natuurlijk geen probleem bij het kijken van een film, maar met gamen wordt het totaal onwerkbaar. Ben bezig met Mass Effect 2 en daar zie ik de pointer dus iedere keer net te laat naar de tegenstander gaan terwijl dat op het laptopscherm niet het geval is. Hebben anderen hier ook ervaring mee en valt er wat aan te doen?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:46

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Toevallig was er de afgelopen week nog iemand met een vergelijkbaar probleem. Het was in ieder geval een instelling van de tv.

Eens zoeken of ik het kan vinden.

Tadaa: Logitech mx518 muis reageert traag.

[ Voor 17% gewijzigd door DrivinUCrazy op 07-02-2010 14:18 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:55
ceesiebo1, welkom op GoT.
Hier op GoT verwachten we van je dat je zelf eerst op onderzoek gaat voordat je je vraag hier post. Got is immers geen helpdesk. Daarnaast is GoT een goede bron van informatie, omdat veel problemen hier al eerder behandeld zijn.
Zoeken met de zoektermen "philips tv vertraging" leverde mij onder andere het volgende topic op waar jouw oplossing instaat: [Wii]Beeld komt met vertraging op LCD tv

Gebruik in dit soort gevallen voortaan de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif-knop.

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 07-02-2010 15:57 ]

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ceesiebo1 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:13:
Hebben anderen hier ook ervaring mee en valt er wat aan te doen?
JA daar valt wat aan te doen. Lees het Philips topic maar eens. Maar het komt erop neer dat je TV ongeschikt is voor te gamen met de huidige instellingen van het beeld.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-12 15:09

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd is deze vraag vaker voorgekomen en had je het in de topics van de Philips modellen in LCD, Plasma & Projectie gemakkelijk terug kunnen vinden. En als je zoekt op de zogenaamde game (spel)-mode welke Philips tv's hebben dan kom je al een heel eind. Plus in het vervolg het type van de tv neer zetten zou ook handig zijn, want alleen aan "een Full HD Philips" hebben we niets...

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.