Aanwijzer snelheid muis terug naar langzaam na opstarten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 07:34
Middag allen!

Ik heb sinds een tijdje het probleem dat als ik bij configuratie scherm bij de muis instellingen de aanwijzer snelheid wijzig. Windows na het opnieuw opstarten de snelheid weer terug zet naar de helft terwijl ik hem graag toch iets hoger heb want de standaard snelheid word je niet goed van dan blijf je slagen maken met je arm op bij een icoontje komen.

Dit is graag waar ik hem op wil hebben maar hij loopt constant na het opstarten terug naar de helft.
Afbeeldingslocatie: http://www.almere-life.nl/uploader/files/1/muissetting.png

De muis is een Logitech MX Revolution en ik heb het vermoeden dat het begonnen is na dat ik de logitech spin point drivers er af gegooid heb. Ik vond de mogelijkheden van de driver teleur stellend. Want de knoppen kon ik niet configureren zoals ik wou en werkte in bepaalde spellen ook niet vandaar dat ik dat niet meer wil gebruiken.

Helaas heb ik dit moment geen andere muis om dit te testen.

Weet iemand hier wat het kan zijn ? Googelen leverde ook weinig op. Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee hoe jij je muis met de spinpoint drivers wil configgen voor een game maar hier doen ze het prima. Geef anders een aan want ze dan niet deden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Heb je al geprobeerd om de Setpoint drivers terug te zetten?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta21
Ik heb de set point drivers nog niet terug gezet maar ik wil graag weten of ik zonder dit ook kan verhelpen ik heb namelijk een tijdje deze muis ook gebruikt zonder de drivers toen bleef de aanwijzer snelheid wel goed maar sinds ik set point heb geinstalleerd en er weer heb af gegooid blijft hij de snelheid resetten dus ik zou zeggen dat er ergens nog een restje van de driver dwars aan het doen is door die snelheid steeds terug te zetten.

ik heb op zich geen problemen ermee om set point terug te zetten maar het snoept een belachelijke 2x 8,000kb aan ram geheugen alleen om die knoppen die ik niet gebruik te laten werken. En het zou dus ook zonder goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta21
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:10:
Geen idee hoe jij je muis met de spinpoint drivers wil configgen voor een game maar hier doen ze het prima. Geef anders een aan want ze dan niet deden?
MW2-

In het spel met setpoint geïnstalleerd- Dus bij de control settings kan ik dat duim wieltje niet instellen. Als ik heb aan raak tijdens het spel krijg ik meteen Flip 3D. Het muiswieltje kan je ook links of rechts drukken hij herkent ze wel als ik ze instel maar tijdens het spel zelf pakt hij ze niet. Zelfde geld trouwens voor de (NUM toetsen die werken ook niet in MW2 bij mij maar dat is een andere verhaal (num lock etc alles gecheckt)

- Edit:

Ik heb het kunnen verhelpen ik heb setpoint nog is een keer geïnstalleerd en ik heb daar ergens bij de aanwijzer snelheid setting. Snelheid Implementatie door Setpoint het vinkje weggehaald En bij systeem Implementatie bepaald de aanwijzer snelheid. Vervolgens setpoint er af gegooid. 2x opnieuw opgestart en de muis snelheid blijft nu wel zo staan zoals bepaald door windows :)

niet zo netjes van logitech dat als je hun driver er afgooit hij nog steeds ergens die snelheid blijft veranderen na een reboot

[ Voor 27% gewijzigd door Delta21 op 07-02-2010 13:01 ]