Under Construction
Verwijderd
Bootflop!
En dan het liefst nog niet eens een win98 bootflop maar een kale, dus "sys a:" en verder niets aan doen!
En dan het liefst nog niet eens een win98 bootflop maar een kale, dus "sys a:" en verder niets aan doen!
Hmz ok, en die kan ik gewoon onder windows 2000 maken met sys a: of moet ik dan de windows 98 bak weer eens aangooien
? (Ik zit nu op school dus ik kan het niet proberen..)
Under Construction
sys A: kan niet obder W2KOp woensdag 07 maart 2001 14:24 schreef datwainer het volgende:
Hmz ok, en die kan ik gewoon onder windows 2000 maken met sys a: of moet ik dan de windows 98 bak weer eens aangooien? (Ik zit nu op school dus ik kan het niet proberen..)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
daar was ik dus al bang voor..dan maar ff in windows 98
Under Construction
Je hebt wel ff een win98 bak nodig, ja.
adviesje: maak er gelijk twee of drie. kan je voor andere klusjes ook gebruiken. (oud DOS spelletje spelen - heb je wel een FAT partitie nodig om de spellen vanaf te starten).
adviesje: maak er gelijk twee of drie. kan je voor andere klusjes ook gebruiken. (oud DOS spelletje spelen - heb je wel een FAT partitie nodig om de spellen vanaf te starten).
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Is dit allemaal wel nodig? Alles wat op die flop hoeft te staan is (bij mij althans) het flash proggie van je mobo fabrikant...
Maar die floppy is dan toch niet bootable? en je bios flashen onder win98 zelf lijkt me niet echt slim, strax crasht windows en is mischien je hardware wel damaged.
Under Construction
wat een moeilijk gedoe gewoon een asus bordje kopen met een flash util onder win2k en ME helemaal geen boot floppy's Ouderwrts gedoe !!
http://www.art2d2.nl
Verwijderd
Tis toch echt zo, ik heb nog ff gekeken; het enige wat er bij mij opstaat is aflash.exe en een bios. Wat voor moederbord is het eigenlijk?
tis een Aopen ax63 pro, maar jij geluk dat jij het wel kan
, maar ik maak wel een bootdisk met daar ook meteen die flash.exe oid dat zou toch moeten werken.
Under Construction
Precies.
De (awd)flash.exe samen met de BIOS file, meestal een .BIN of .ROM bestand.
Als je het flash proggie runt, maak dan eerst een backup van je huidige BIOS, dan heb je dat in ieder geval achter de hand mocht je niet blij zijn met je nieuwe BIOS.
De (awd)flash.exe samen met de BIOS file, meestal een .BIN of .ROM bestand.
Als je het flash proggie runt, maak dan eerst een backup van je huidige BIOS, dan heb je dat in ieder geval achter de hand mocht je niet blij zijn met je nieuwe BIOS.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Als je een ASUS moederbord hebt kun je iig vanuit Windows 2000 je BIOS updaten met ASUSUpdate, mits je moederbord ondersteund wordt.
bij Asus heeten die bios files gewoon *.AWD
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Het is inmiddels al gelukt, ik heb gewoon eerst in win98 sys a: gedaan, en de bios files op die floppy er bij gezet, en toen geboot van die floppy en geflashed,
tnx allemaal
tnx allemaal
Under Construction
Whatever happened to *.BIN?Op woensdag 07 maart 2001 16:47 schreef FrankGuthrie het volgende:
bij Asus heeten die bios files gewoon *.AWD
Pagina: 1