• martijn2008
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik ben opzoek naar een apparaatje om met mijn HDD films te kunnen kijken op tv. Hij moet
AVI en VOB(=dvd tog?) aankunnen en ik wil er geen HDD ingebouwd in hebben dat kost alleen maar heel veel geld, wat niet nodig is.

Ik heb hier gekeken http://tweakers.net/price...Ql8VdWHVtSgu5UUGuQo7Pv-Bg

Daarbij vielen deze 2 mij op:
- Iomega ScreenPlay TV Link
- Emtec Compact Multimedia Player N120

Heb prijs verschil is 10 euro en daarom zou ik dan de goedkope kiezen, maar is er ook nog iets als kwaliteitsverschil of is dat te verwaarlozen? Heeft iemand ervaring met die dingen?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
De Emtec ondersteund volgens mij geen mpeg, dus kan sowieso geen dvd bestanden spelen. Dan zou de Iomega overblijven. Het zijn overigens beide heel erg beperkte apparaten, waarom ga je niet voor een WD Digital TV HD speler?

pricewatch: Western Digital TV HD Mediaplayer

Voor een paar tientjes meer heb je een heel veelzijdiger apparaat.

Of deze van WD? pricewatch: Western Digital TV Mini

In principe een vergelijkbaar apparaat met de Iomega, maar ondersteund net ff wat meer.

Verwijderd

Ga dan meteen voor de Live. Dan kun je via je PC streamen, en youtubefilmpjes kijken en zo.

"tog" is geen woord. "toch" wel.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Er is een heel forum hier over mediaplayers, kijk daar eens rond. Maar ik zou zekler voor de AC Ryan Playon HD Mini gaan in jou geval. De iomega en de WD's heb ik al wel geprobeerd, de AC Ryan's steken daar met kop en schouders bovenuit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Doe eens de moeite wat verder in de lijst van subfora te kijken...

Je hebt een vraag over mediaspelers, wij hebben een subforum getiteld "Mediaspelers & HTPC's". En dan post je in... Overige Hardware :?

Los daarvan is op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent, ook als je ervaringen zoekt. Maar goed, ik verplaats dit topic naar waar het hoort, dan mogen de moderatoren daar bepalen wat ze ermee doen.

Move OH -> MH

Oslik blyat! Oslik!

• martijn2008
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08-2022
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 10:57:
Ga dan meteen voor de Live. Dan kun je via je PC streamen, en youtubefilmpjes kijken en zo.

"tog" is geen woord. "toch" wel.
ff is ook geen woord daar klaag je toch ook niet over? Maar wss ga ik een minlaptop kopen ook voor op vakantie dan heb ik dit aparaat niet nodig, dus als het te duur wordt wordt het prijs verschil te klein, dan is 40 euro nog te doen. Ik heb nl. een laptop op het oog voor 299,- Maar ik ben nog steeds geïnterseerd aan het rond kijken op dit onderwerp.

Sorry dat ik het in het verkeerde forum heb geplaats ben hier nieuw dus ik weet nog niet overal de weg :S

[ Voor 8% gewijzigd door martijn2008 op 07-02-2010 20:13 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt nu al een aantal slotjes op je naam staan wegens te weinig inzet en verkeerd posten. Ook hier is dit weer het geval. Even in de Pricewatch kijken en dan hier twee namen dumpen is niet voldoende. We verwachten dat je zelf op zoek kunt gaan naar ervaringen, reviews en dergelijke. Google gebruiken kan iedereen. Dan kan het altijd zo zijn dat je nog met specifieke vragen zit, die mag je hier dan ook best stellen. Dit is echter niet de bedoeling.

Ik zou je willen vragen om Het algemeen beleid nog eens goed door te nemen, zodat je volgende topics wel succesvol zijn ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.