Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KPN Flexibel afkopen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Imperium
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Ik heb afgelopen december een KPN Flexibel 425 abonnement afgesloten (icm toestel) welke je uiteraard na 3 maanden mag wijzigen zoals iedereen wel weet. Maar hoe doen ze dat met de afkoopsommen dan? normaal gezien is de afkoopsom resterende aantal maanden * maandbedrag.

Maar ik kan me niet voorstellen dat als je het abonnement op z'n laagst (Flexibel 100) zet dat ze dat * resterend bedrag doen als afkoopsom.. snappen jullie het nog?

Iemand die dit toevallig weet hier?

• BS
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 29-11 21:53

BS

Het is volgens mij dat je na 3 maanden de bundel mag verlagen en dat mag maandelijks met een stap omlaag of omhoog.

• brrrt
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 06-10-2019
Het maandbedrag waar je voor getekend hebt was 425 minuten. Als je dat verlaagd naar 100 minuten, is je maandbedrag per maand gewoon goedkoper. Ik ga ervan uit dat wanneer je 't wil afkopen, je het bedrag moet neerleggen waar je voor getekend hebt. Het is dus voordeliger wanneer je het op 100 min laat zitten, dan wanneer je het afkoopt.

Anders lijkt 't me wel heel krom, maar voor de 100% zekerheid kan je beter de klantenservice bellen of wachten tot een kpn-expert als Jelle hier post. ;)

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Morgen is de klantenservice bereikbaar. Laat morgen dus aub even in dit topic weten wat zij je te melden hebben.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• jelle.
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 28-11 14:21
brrrt schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:51:
Anders lijkt 't me wel heel krom, maar voor de 100% zekerheid kan je beter de klantenservice bellen of wachten tot een kpn-expert als Jelle hier post. ;)
:P ik weet het eerlijk gezegd ook niet, zowel jouw scenario als dat van Imperium lijkt me goed mogelijk. Dus echt even 1200 bellen inderdaad.

• pinokkia
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:08
jelle. schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:39:
[...]

:P ik weet het eerlijk gezegd ook niet, zowel jouw scenario als dat van Imperium lijkt me goed mogelijk. Dus echt even 1200 bellen inderdaad.
Je moet inderdaad het bedrag betalen waarvoor je getekend heb.(voor afkopen) Dus niet het bedrag van downgraden.

Dus met andere woorden: Het maandbedrag waar je voor getekend hebt was 425 minuten

Ik heb dat toendertijd ook bij orange gehad. Dat is bij elke provider hetzelfde.

[Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 07-02-2010 14:46]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• maxiwaxi90
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 04-05-2010
Mensen, als kpn-er kan ik vertellen dat wanneer je contract 3 maanden loopt. je hem onbeperkt kostenloos kunt bijstellen.

Dat wil zeggen: je kunt ieder abonnement, kpn flexibel of kpn bel & sms gewoon terug zetten naar beneden onbeperkt dus ook van 1975 min naar 100 minuten per maand zonder aanvullende kosten.

Dit geldt natuurlijk enkel voor abonnementen uit de KPN-propositie. de Hi propositie is niet bij te stellen naar beneden.

• Johnvh
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 28-11 08:17
maxiwaxi90 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 02:20:
Mensen, als kpn-er kan ik vertellen dat wanneer je contract 3 maanden loopt. je hem onbeperkt kostenloos kunt bijstellen.

Dat wil zeggen: je kunt ieder abonnement, kpn flexibel of kpn bel & sms gewoon terug zetten naar beneden onbeperkt dus ook van 1975 min naar 100 minuten per maand zonder aanvullende kosten.

Dit geldt natuurlijk enkel voor abonnementen uit de KPN-propositie. de Hi propositie is niet bij te stellen naar beneden.
Ik heb dit vorig jaar geprobeerd maar dit mocht slechts eens per 3 (of 6, ik weet het niet zeker) maanden en dan per keer 1 stap naar beneden. Dit was bij een KPN 30 abonnement dat ik destijds had, dus geen flexibel :)

• jelle.
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 28-11 14:21
maxiwaxi90 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 02:20:
Dat zei de TS zelf ook al en dat was ook niet het probleem. Het ging er om op basis van welk bedrag de afkoopsom berekend zou worden.
Johnvh schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 02:24:
Ik heb dit vorig jaar geprobeerd maar dit mocht slechts eens per 3 (of 6, ik weet het niet zeker) maanden en dan per keer 1 stap naar beneden. Dit was bij een KPN 30 abonnement dat ik destijds had, dus geen flexibel :)
Daarom is er ook een onderscheid tussen KPN Mobiel abonnementen en Flexibel. Overigens zijn eventuele bestaande KPN Mobiel abonnementen wel te migreren naar Flexibel om 'm daarna aan te passen. Maar dat is eigenlijk niet meer van toepassing omdat over anderhalve maand ieder KPN Mobiel abonnement inmiddels verlengbaar is (Flexibel is in augustus 2008 geintroduceerd).

• Imperium
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Beetje late reply. Maar ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en die gaf aan dat als je hem inderdaad op de laagste bundel zet. Dat je die moet rekenen * het aantal resterende maanden.

Dus het verlagen van de bundel als je hem wilt opzeggen scheelt veel geld.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True