Nieuwe laptop kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 12:20
hey,

Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen.
Mijn budget ligt niet zo hoog (600 max 700)

Momenteel heb ik een Hp pavlion6500 (bewapend met een Intel family chip 965 Express)
Gebruik de laptop eigenlijk het meeste voor een spelletje spelen.

Belangrijk is dat de laptop een aardig spelletje aankan (denk hierbij aan anno 1404, tropico3, supreme commander enz)
Hoef dus niet top van de top games op ultra high spelen.. maar dus ook niet alles op ultra low (zoals ik nu met mijn hp Pav doe)
shooters, racegames en adventures speel ik op mijn ps3.

Ik dacht zelf aan deze laptop:

pricewatch: Acer Aspire 7738G-644G32MN

of

pricewatch: Acer Aspire 7730G-584G32MN

Iemand hier een beter alternatief, tips of informatie?

alvast bedankt!

Wierie

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaWierie op 06-02-2010 23:43 ]

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 23:14
Ja ik heb een tip, lees de FAQ eens door:

*LET OP* - Wat moet ik kopen
CSL FAQ

[ Voor 52% gewijzigd door -DG- op 06-02-2010 23:43 ]

Verwijderd

Ga niet voor een Acer is een tip die ik je van harte meegeef!
En daarnaast, zijn topics als deze niet meer toegestaan! Zie post hierboven !

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kleine tip ga niet voor een Acer, je wilt iets met betere kwaliteit voor jouw geld kopen. Koop een gerenomeerd merk HP, Dell, Thoshiba of Asus, maar geen Acer. Je lijkt veel te krijgen voor weinig geld, maar dat zal je terug vinden in de kwaliteit.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-12 00:20

M2M

medicijnman

en voor de spellen die jij wil spelen, is het verstandig te investeren in een dikke CPU. In zowel supcom als Anno 1404 wordt de cpu al snel een bottleneck, en is het nog wel speelbaar op 20 FPS.

-_-

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 14:06
Je hebt al een i3 met dx11 van Asus voor dat bedrag.
Of als je toch een nVidia wilt, deze Packardbell met GT240M is ook wel een goede alternatief.

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-12 13:52
Dat bashen van Acer vindt ik zo achterhaald. ;)
Ik heb 2 Acers gehad en beide niks mis mee, wat vindt jij mis aan die "kwaliteit" dan Dune? Ik heb de mijne een keer van de trap laten stuiteren op een accu die eruit schoot niets mis mee.

Die "kleine" tips zijn heel leuk maar ik heb meer problemen met HP als met Acer ;) En verder zijn die problemen van vroeger zo vreselijk achterhaald.

• Blinker
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 22:26
jimmy87 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 03:20:
Dat bashen van Acer vindt ik zo achterhaald. ;)
Ik heb 2 Acers gehad en beide niks mis mee, wat vindt jij mis aan die "kwaliteit" dan Dune? Ik heb de mijne een keer van de trap laten stuiteren op een accu die eruit schoot niets mis mee.

Die "kleine" tips zijn heel leuk maar ik heb meer problemen met HP als met Acer ;) En verder zijn die problemen van vroeger zo vreselijk achterhaald.
Dat is naar mijn ervaring gewoon gebaseerd op feiten.
Ik werk bij een zaak waar ze ook desktops en laptops verkopen en het merk dat het meeste terug wordt gebracht is Acer.

Dit is wat ik in ieder constateer en zou ook eerder voor IBM/Lenova of een Sony kiezen.
Goedkoop is vaak duurkoop.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica