Ik heb onlangs een raar probleem met mijn HD4870: sinds ik de 10.1 drivers heb geïnstalleerd krijg ik in elk spel dat men kaart redelijk belast artifacts. Die worden steeds erger tot de driver crasht (gok ik) en zijn daarna weg tot ik mijn PC opnieuw opstart. Het spel zelf crasht niet en het geluid blijft gewoon doorspelen, ook is er geen verschil in FPS. Ik heb al gekeken op welke temperatuur hij draait: op 100% load ligt dat rond de 70°C. Ik heb al geprobeerd de 10.1 drivers er af te smijten en de 9.12 er terug op te zetten, maar het helpt niet echt. hoewel het precies andere artifacts zijn: bij 10.1 zijn er groene bollen op alles wat "blinkt" en bij 9.12 heeft de geometry soms pieken.
Het rare is dat na de drivers crashen en terug starten het probleem volledig weg is...iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik het eventueel kan oplossen?
[EDIT]: onder
Win7 x64
Q8400 @ 2.66Ghz
4GB Dual channel RAM
550Watt corsair voeding (stroomkabeltjes steken in ja)
Het rare is dat na de drivers crashen en terug starten het probleem volledig weg is...iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik het eventueel kan oplossen?
[EDIT]: onder
Win7 x64
Q8400 @ 2.66Ghz
4GB Dual channel RAM
550Watt corsair voeding (stroomkabeltjes steken in ja)
[ Voor 6% gewijzigd door Niosus op 06-02-2010 23:04 ]