Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Sinds ik een Android toestel bezit (samsung galaxy), ben ik google calendar intensief beginnen gebruiken. Dit steekt mijn vriendin blijkbaar de ogen uit: ze vroeg me vandaag of er nog andere soorten gsm's zijn die gemakkelijk syncen met google calendar.

Ik heb eens op 't internet gekeken, en naast android vind ik enkel symbian (S60)... (ok, iphone blackberry en wmobile tellen niet mee, te 'smart', te weinig telefoon en te veel pc)

Wat zij eigenlijk wil is een gewone simpele foon (momenteel heeft ze een clamshell Sony Ericsson modelletje) om mee te bellen & te sms'en, maar ook de calendar mee te syncen)

Wie heeft een tip voor een zo 'dumb' mogelijke smartphone, tegen een laag budget, die toch over (minstens) Edge de google calendar kan syncen? Touch screen niet noodzakelijk, Android is nog te 'beta' voor haar, en 3G is niet essentieel.

Wel essentieel: wekker functie werkt ook wanneer foon uit staat (werkt niet bij android, schijnt ook bij iphone en wmobile niet te werken)

Dank bij voorbaat!

[ Voor 9% gewijzigd door Dryhte op 06-02-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Nokia 6720 of 6730 ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

ik denk elk S60 vanaf v3.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Als ze een SE met Syncml functie heeft dan kan je icm. Goosync via Syncml je calander en contacts synchroniseren via Syncml.

En volgens mij kan je 'm ook schedulen. Heb het ooit eens ingesteld voor de z600i van mijn vrouw.
Dus als het meezit hoef je nog niet eens een nieuwe telefoon aan te schaffen.

[edity]
Zie overigens dat ie niet meer gratis is :(

[ Voor 23% gewijzigd door Krypt op 08-02-2010 17:12 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Volgens google zelf kan je met syncml enkel de contacts syncen? http://www.google.com/mobile/sync/

Ik heb wel gevonden dat je de goedkoopste S60 foon de 5230 is (149€)... niet slecht :)

Hoewel ik denk dat ze met een E52 betere 'marchandise' in huis heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Goosync is een intermediair; die ondersteund ook calendar en tasks erbij.

Ik heb er nog een lifetime subscription lopen omdat ik het een keer nodig had voor mijn n95. Was toen een extra aanbieding voor 10 pond ofzo. Toen hadden ze ook nog de gratis versie; maar die is er niet meer dus.

[ Voor 59% gewijzigd door Krypt op 10-02-2010 22:05 ]

Pvouput live

• Dryhte
ah ok. Ik had je verkeerd begrepen.
Pagina: 1