Sinds enige tijd heb ik problemen met het versturen van mail naar een distributielijst. De problemen begonnen nadat Office 2003 opnieuw geinstalleerd werd(onder dezelfde Windows Vista install) en het PST bestand opnieuw werd geimporteerd.
Nu op dezelfde laptop Windows 7 is geinstalleerd icm Office 2007 doen de problemen zich nog steeds voor. Ook de beta van 2010 bracht geen oplossing, ook niet toen de distributielijst opnieuw werd aangemaakt. De afzonderlijke mailadressen werken allemaal wel, ook als je distributielijst uitvouwt op de adresbalk.
De volgende foutmelding doet zich exact voor bij alle distributielijsten die ik gebruik:
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test
Verzonden: 6-2-2010 20:25
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'TEST' op 6-2-2010 20:25
Ongeldige geadresseerde
Iemand een idee wat er fout gaat?
Nu op dezelfde laptop Windows 7 is geinstalleerd icm Office 2007 doen de problemen zich nog steeds voor. Ook de beta van 2010 bracht geen oplossing, ook niet toen de distributielijst opnieuw werd aangemaakt. De afzonderlijke mailadressen werken allemaal wel, ook als je distributielijst uitvouwt op de adresbalk.
De volgende foutmelding doet zich exact voor bij alle distributielijsten die ik gebruik:
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test
Verzonden: 6-2-2010 20:25
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'TEST' op 6-2-2010 20:25
Ongeldige geadresseerde
Iemand een idee wat er fout gaat?