Toon posts:

Speakers/surround system op Panasonic TX-P42V10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij een Panasonic TX-P42V10 aangeschaft maar het geluid is onvoldoende.

Ik wil nu speakers of surround system (2.1 is voldoende) aanschaffen met toch beperkt budget van ongeveer 400-500 euro en wil geen receiver.
Er zijn geen kabels voorzien om bvb 2 boxen achter ons aan te sluiten en zou dus ook kabelloos willen werken, tenzij de speakers aan de TV zelf kunnen staan.

Vraag 1 : kan ik een surround system rechtstreeks op de audio out aansluiten of heb ik een versterker nodig (de handleiding en internet geven mij hierover geen uitsluitsel) ?

Vraag 2 : Heb zelf al zitten kijken naar de Herman Kardon HKTS 2BQ maar weet niet of dit kan (technisch) of de prijs/kwaliteit in orde is.

Alle input is welkom.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 20:45 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:16

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:34:
kan ik een surround system rechtstreeks op de audio out aansluiten of heb ik een versterker nodig (de handleiding en internet geven mij hierover geen uitsluitsel) ?
Als de speakers van het surround systeem een interne versterker hebben (actieve speakers) dan zou het kunnen. Als de speakers passief zijn dan heb je externe versterking nodig. De versterking moet immers ergens vandaan komen. Aangezien jouw tv niet versterkt moet er dus een versterker tussen of je moet met actieve speakers gaan werken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.