• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-01 23:10
Ik heb afgelopen week een anysee product gekocht.
Ik heb de originele software geinstalleerd gehad en ook de nieuwste software geinstalleerd gehad op mijn computer. Alle kanelen die niet gecodeerd waren werkte gelijk, echter werken de gecodeerde kanalen op een of andere manier niet.

Niet binnen Anysee Viewer, DVBDream, Vista MCE en Windows 7 MCE.
Ik snap er niets van heeft iemand een idee wat ik hier fout doen?
De anysee viewer ziet de kaart (Canaal digitaal) maar hij doet het nog steeds niet.

Ik maak wel gebruik van SmartWi maar dat is geen probleem neem ik aan.
Ik heb op internet verschillende drivers gevonden, een werkende, wel wordt gezegt dat die bugs opgelost zouden zijn maar niet bij mij iig. Daarbij ook op de groene knop gekeken maar geen goede oplossing.

Iemand een idee?

Bedankt

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-02 14:42
Hm klinkt weer als de zoveelste DVB-S2 insteek tuner kaart/externe tuner kaart voor de pc die niet werkt zoals het moet... Heb zelf ook de nodige vervelende ervaring met die dingen gehad (o.a Floppy DTV en nog wat Technisat rommel) Altijd zitten er van allerlei bugs in die dingen...

Welke CAM gebruik je? Of zit er standaard een Smart Card reader in? Welk model heb je precies?

[ Voor 4% gewijzigd door Okki5 op 07-02-2010 12:59 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:29

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Josvds schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:24:
Ik maak wel gebruik van SmartWi maar dat is geen probleem neem ik aan.
Probeer het eens zonder SmartWi, dan weet je het zeker. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-01 23:10
Mijn oprechte excuses, ik had verwacht dat de smartwi wel in combinatie moest werken omdat de smartwi ook op de site van anysee.nl wordt verkocht. Heb nu getest zonder en nu doet hij het.. Snap er niets van.

Ik heb inderdaad ook gekeken naar veschillende kaarten techsat gehad met losse cam moduel, firedtv kaart met interne module, anysee maar overal problemen met de CAM modules. Het is altijd wat met die dingen.

Bedankt. Iemand een oplossing om de smartwi werkend te krijgen via de Anysee DVB-S2?

• man_rot
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:35
Vraagje, ik heb ook deze anysee s2 gekocht, en het bijgeleverde programma laat mij alle kanalen zien, inclusief de gecodeerde nl 123 etc.
Maar in Windows7 Mediacenter zie ik alleen de free to air kanalen, iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Ik zie dus wel bvn, maar niet nl 123 etc

Groetjes Manfred

Verwijderd

man_rot schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:52:
Vraagje, ik heb ook deze anysee s2 gekocht, en het bijgeleverde programma laat mij alle kanalen zien, inclusief de gecodeerde nl 123 etc.
Maar in Windows7 Mediacenter zie ik alleen de free to air kanalen, iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Ik zie dus wel bvn, maar niet nl 123 etc
Anysee Driversetup voor Windows Mediacenter versie 1.07 Beta. Hierin zijn een aantal problemen met dolby digital, DVB Teletekst en DVB Ondertiteling aangepast:

http://www.anysee.nl/index.php?sct=downloads&file=129

• man_rot
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:09:
[...]

Anysee Driversetup voor Windows Mediacenter versie 1.07 Beta. Hierin zijn een aantal problemen met dolby digital, DVB Teletekst en DVB Ondertiteling aangepast:

http://www.anysee.nl/index.php?sct=downloads&file=129
geprobeerd, maar werkt niet.
ik heb alle drivers uitgeprobeerd, maar krijg geen beeld van de nederlandse gecodeerde kanalen.

De laatste driver kan ik niet eens installeren want die geeft een foutmelding:

Groetjes Manfred

Verwijderd

man_rot schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 23:26:
[...]geprobeerd, maar werkt niet.
ik heb alle drivers uitgeprobeerd, maar krijg geen beeld van de nederlandse gecodeerde kanalen.
De laatste driver kan ik niet eens installeren want die geeft een foutmelding:
Ik gebruik Windows XP en vind Windows 7 geen verrijking. Media Centre vind ik vertragend werken, je moet allerlei knoppen indrukken om TV te kijken.
De laatste upgrade van anysee.nl gaf bij mij blauwe schermen en op mails reageert men niet. Ze staan ook bekend als onbeschoft.
Ik heb de nieuwste driver van anysee.com gebruikt met versie 1.3.24 van de Viewer en dit werkt zonder storingen. (Ook in Windows 7) Geen problemen met gecodeerde zenders.
Ik weet wel zeker dat het ook in Media Centrum moet werken met de gecodeerde zenders.
Mogelijk is Anycam de oplossing: http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php?topic=6018.0

Hetzelfde probleem heb ik ook in DVB-Viewer en ik vind de oplossing zo ingewikkeld dat ik geen zin heb om me hierin te verdiepen.
Zie: http://www.sat4all.com/fo...at/Number/1426161/fpart/2
Pagina: 1