Voeding Antec Minuet 300

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een vervelend probleem. Ik heb een antec minuet 300, werkt hartstikke goed allemaal. Alleen nu
wil de voeding niet meer uit en moet ik steeds het stroom eraf halen voordat hij afschakeld.

Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Ik kan de voeding ook niet gemakkelijk vervangen omdat het een speciaal formfactor is....

Ik heb hem ook al volledig van de hardware losgekoppeld en dan nog gaat hij direct aan na inpluggen spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat versta je onder wil niet uit?
Een fan die nog blijft draaien? Dat zie je wel vaker bij voedingen, dan blijft de fan nog x aantal minuten draaien om zo de voeding af te koelen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De fan blijft idd draaien. Ik heb hem al eerder een keer aan laten staan maar toen ging hij echt niet uit (heb m toen
ruim 2uur nog aan laten staan).

Ook staat de spanning nog gewoon op alle computerhardware, mijn harde schijf staat dus onnodig te draaien en de cpu fan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:04
Ligt meer aan het moederbord. Deze moet de voeding afschakelen. Zou even in het BIOS kijken voor een setting bij ''power''.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het probleem is dat als alle hardware losgekoppeld is van de voeding en ik doe de voedingskabel in t stopcontact dan schakelt hij ook direct aan.