Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Philips Remote RC1974506 icm Mediaportal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb op mijn broer zijn laptop netjes mediaportal geinstalleerd...
Om het allemaal een beetje handig te maken hoort hier natuurlijk ook een afstandsbediening bij.. en daarvoor heb ik de Philips Remote RC1974506 met een losse ontvanger..
Nu werkt alles prima in Windows Media Center, maar in mediaportal werken voornamelijk de info en terug knoppen niet, maar daarnaast ook play pause next etc.. deze knoppen ervaar ik (vooral info en back) als zeer belangrijk. Ik heb in de media portal configuration duidelijk aangegeven dat ik gebruik maak van een MCE Remote en ik zie onderin dat venstertje bij de voorbeelden ook de afstandsbediening (de witte philips) die ik gebruik staan afgebeeld. Iemand enig idee hoe ik deze knoppen werkend krijg?

Ik maak gebruik van windows 7, en nogmaals, bij windows media center werken de knoppen wel.

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Als je zowel MCE remote EN HID control aanvinkt (op het tweede tabblad), dan werken praktisch alle functies van de afstandsbediening die nodig zijn om mediaportal te bedienen.
Enkel het info knopje werkte niet. Via de mapping van de HID remote control heb ik channel up geremapped naar show osd in full screen mode, en context menu in no condition. Dit werkt nu perfect!

Ook een eindje zitten zoeken hier naar een oplossing en dit lijkt toch goed te werken nu.