Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Net nieuw op dit forum, dus als dit topic verkeerd staat meld het dan even!

Mijn vraag : Welke zou ik kiezen, de HTC Hero met een geweldige interface of de Spica met divX/xVid.
Ik vind het allebei erg mooie telefoontjes maar ik kan niet kiezen. Ik vind multitouch erg handig maar divX ook.

Nou mensjes, hebben jullie voordelen en nadelen en argumenten waarom ik de HTC of de Samsung moet kopen.

Hartleijk bedankt !

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zou zeggen lees reviews. En ik zou niet weten waarom de Hero geen divx af zou kunnen spelen, of hij moet de codec missen maar die zal er denk ik wel zijn voor androide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Topicstarter
Ik heb veel reviews gekeken en gelezen, maar kom er nogsteeds niet uit haha.
Mmmm, zal vast wel iets voor zijn. Als dat er is zou ik dat wel fijn vinden. Kijk graag films voor het slapen haha.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:26
Waarom perse Divx?
Gewoon je films converteren in een ander formaat? Probleem op gelost =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
YxFlash, kan Divx aan ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welkom op GoT! :)

Als je veel reviews hebt gelezen.. waarom kom je er dan niet uit? Een telefoon kiezen is persoonlijk, dus je hebt vast het een en ander aan eisen. Als je het nu nog niet weet, wat voor specifieke vragen heb je dan? Waar zit je nog mee? Graag je topicstart wat uitbreiden, want zo kunnen we er niets mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Topicstarter
Ik denk dat ik toch maar de HTC neem. Vind de Sense interface er toch wel heel mooi uitzien en ik converteer me films wel. Werkt youtube een beetje lekker op de HTC ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decennia schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:25:
Ik denk dat ik toch maar de HTC neem. Vind de Sense interface er toch wel heel mooi uitzien en ik converteer me films wel. Werkt youtube een beetje lekker op de HTC ?
Dat.... en xyflash kan ook divx afspelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Persoonlijk zou ik voor de snellere cpu gaan, dat is de Spica. Maar dat is heel persoonlijk.

Daarbij, het is converteren of betalen voor het kijken van de film via dat programma, de gratis versie laat je maar twee minuten zien.

[ Voor 42% gewijzigd door Daantje20 op 06-02-2010 21:22 . Reden: extra tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor beter support gaan.. Heb veel ervaring met zowel HTC als samsung.. HTC heeft het allemaal wat beter voor elkaar vind ik, ook qua software.. Sense is nogal wat beter/completer dan die Samsumg touchwiz software.. Qua support heeft HTC zelfs een haal en breng service als je foon kapot mocht gaan.

Overigens zou ik zowieso wachten tot na de 15e met beslissen.. Dat weekend is het mobile world congress.. vermoedelijk worden daar wat nieuwe toestellen gepresenteerd.

http://www.mobileworldcongress.com/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Decennia schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:25:
Dit soort dingen kun je prima vinden als je even reviews doorleest en filmpjes bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bij android telefoons is voor iemand die zelf wil gaan knutselen met de software enkel de hardware van belang.

Welk schermpje vind je mooier? Denk je 800mhz cpu nodig te hebben? Batterij duur? Trackbal of een (nuttelozere) d-pad?

Als je heel graag Sense UI wilt hebben, kan je die wel porten naar de Spica. Vreemd genoeg hoor ik van steeds meer mensen die zowel "vanilla" (standaard android) als "rosie" (sense ui) hebben gebruikt, dat ze toch net zo lief de simpelere versie nemen. De HTC widgets zijn echter wel van toegevoegde waarde. Maar voor ieder van deze widgets is wel een alternatief te vinden op de market. Zeker in Android 2.x roms.

Waar wil je de telefoon primair voor gebruiken?

Bellen / sms neem ik aan. En filmpje dus. Youtube werkt op beide toestellen identiek overigens. Multitouch ligt iets gevoeliger, maar de spica hardware kan dat gewoon. De api daarvoor... tja, dat kan je niet even makkelijk implementeren.
Ga je foto's maken? Of filmen? Hoeveel geheugen moet erin gaan? Wat voor programma's wil je graag draaien? Wat voor rand apperatuur?

Zonder dit soort persoonlijkere info, is het wel lastig voor ons om iets aan te raden niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb ervaring met beide toestellen en mijn voorkeur ligt bij de HTC.

Persoonlijke plussen t.o.v. de HTC
- betere bouwkwaliteit
- betere geluidskwaliteit
- scherm is minder vingerafdruk gevoelig
- sense interface
- betere looks

Persoonlijke plussen t.o.v. de Spica
- snelheid
- geen trackball
- battertijd

Zo te zien krijgen ze beide een update naar 2.0/2.1. Succes met kiezen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1