Ik ben nu met het internet verbonden met een USB ontvanger die nogal klein is en dus absoluut geen goede antenne heeft. Deze zit in mijn USB slot en ontvangt slechts twintig procent van het signaal, volgens de rapporten komt 90 procent van de data dan ook corrupt aan. Wanneer ik bijvoorbeeld download gaat het de eerste minuut snel om heel vlot te dalen naar bijna niets. Ook internetten en gamen via het internet lukt vaak niet.
Ik ben dan ook op zoek naar een sterkere pc adaper/ontvanger voor mijn pc zodat ik het signaal sterker opvang. Ten eerste ben ik daar dus naar op zoek, wanneer dat niet werkt ga ik misschien ook nog voor een extender. Kabel is hier namelijk niet mogelijk op zolder.
Nu vroeg ik me af welke ontvanger voor de pc aan te raden is. Alle hulp wordt gewaardeerd!
Ik ben dan ook op zoek naar een sterkere pc adaper/ontvanger voor mijn pc zodat ik het signaal sterker opvang. Ten eerste ben ik daar dus naar op zoek, wanneer dat niet werkt ga ik misschien ook nog voor een extender. Kabel is hier namelijk niet mogelijk op zolder.
Nu vroeg ik me af welke ontvanger voor de pc aan te raden is. Alle hulp wordt gewaardeerd!