[iTunes] deauthoriseren van computer na HD crash

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
Mijn HD was gecrasht en heb een nieuwe installatie moeten doen op een nieuwe HD.
Nu heb ik dus niet mijn oude installatie kunnen deauthorisen in iTunes.
Na WIN7 installed te hebben op mijn nieuwe HD en na de installatie van itunes moet ik de pc opnieuw authorisen. Dit heb ik gedaan maar nu zie ik nog mijn eerdere installatie ook staan als authorised.

Concreet ik heb dus nu twee authorised pc's, die in werkelijkheid een en dezelfde pc zijn.

Veel gelezen over deauthorise all maar dit werkt alleen maar zodra je 5 authorised machines hebt en die heb ik dus niet...

- ik weet dat het maar 1x per jaar kan (bij 5 pc's)
- ik heb nu gezeur over mergen van contacts, apps, e.d

Iemand een idee ho eik de oude authorised pc kan wehalen - deauthorise all is ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oentje13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-04-2017
Ik denk dat je het beste eerst 3 andere pc's kunt authoriseren, en dan deauthorise all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:10

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Wat jij wil kan niet. Maar wat maakt dat uit ? Je kunt vijf machines autoriseren. Dat je er nu al twee gebruikt is geen ramp, want op het moment dat jij een zesde wil autoriseren, kun je vanaf die PC gewoon iedereen weghalen uit dat lijstje. Overigens zal Oentje13's oplossing ook wel werken, maar dat is een tikkie omslachtig aangezien je dan nog drie computers moet vinden waarop je iTunes kan/mag installeren... Daarnaast heb je je jaarlijkse reset dan bij deze al gehad...

Het feit dat je nu gezeur krijgt over mergen (heb daar overigens niks van gehoord, bedoel je overschrijven soms ?) heeft niets te maken met hoeveel computers aan je account gekoppeld zijn. Dat heeft te maken met het feit dat je iPod of iPhone met een andere bibliotheek gesynchroniseerd is. Wil je dat niet, dan is leeghalen en alles opnieuw er op zetten een optie, of anders je iPod/iPhone zelf beheren en alle nieuwe muziek/video's/whatever er zelf op slepen.