Toon posts:

onkyo AV Receiver HT-R370 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 796 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een onkyo AV Receiver HT-R370 met daarop 1 hdmi uit en 3 hdmi in poorten waar op zijn aan gesloten een xbox 360 en een Ac ryan playon hd mediaplayer deze apparaten werken prima maar ik heb een ook humax 5050c hd decoder en die geeft na 2 seconden een egaal groen beeld en als rechtstreeks op mijn tv aansluit met hdmi dat geeft dan geen probleem alles is aangesloten met hdmi monsterkabels heb iemand hier een verklaring voor.

grt

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Interpunctie
Abstract: het plaatsen en de wijze van plaatsing van de leestekens (Van Dale, 1999).

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• MarVanOs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12 02:05
Dat groene beeld heb ik af en toe ook met de Humax. Bij mij zit deze rechtstreeks aangesloten op de tv. Schijnt een bekend probleem te zijn (met name als de kabeldecoder is uitgeschakelt wanneer deze een HD zender toont). Heeft met de HDCP te maken van HDMI (soort kopieerbeveiliging). Op google kun je er ook meer over vinden. Hopelijk wordt dit opgelost in een komende firmware update.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:34

FeaR

In GoT we trust

Naast dat je post haast niet te lezen is door wat al aangekaart is door Chevy is het hier op GoT geen vraag en antwoord-forum maar een discussieforum het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent en vanaf jouw kant zie ik alleen maar een vraag en zoals zoals het blijkt heb je een probleem wat bekend is en dus met gemak gevonden kon worden door google dan wel de search ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en het algemeen beleid ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid lees deze topics goed door dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.