Draadloos toetsenbord + geintegreerde muis voor ASRock MCE

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed degelijk draadloos toetsenbord met geintegreerde muis in de vorm van een touchpad of een bal (touchpad heeft voorkeur) van rond de 50 euro voor bij mijn ASRock ION 330HT-BD media center.

Ik heb zitten speuren in de pricewatch maar word er niet echt wijzer op. Mijn oog is gevallen op een x aantal Keysonic toetsenbordjes en 1 logitech.. Nou heb ik helemaal geen ervaring met Keysonic.. sterker nog.. Ik heb hiervoor nog nooit van het merk gehoord!

Kan iemand wat ervaringen met mij delen wat betreft mijn toekomstige aankoop? Ik ben namelijk niet thuis in deze wereld en kan ook niet echt vergelijkende reviews vinden.

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 12:44
Dit blijkt een best wel fijn toetsenbordje te zijn met touchpad: pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 08:59
Ik zit met zelfde probleem. Ik zag ook die logitech en van wat ik heb begrepen doet deze het ook onder xbmc. Maar of dit goed werkt , dat kan ik niet vinden. Misschien heeft iemand ervaring met die logitech Mediaboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• placemaster
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 15:38
Ikzelf heb een Asrock ion 330 HT met een Keysonic ACK-540 RF+.
Op de ASRock is Ubuntu 9.1 geinstalleerd met daarbij XBMC. Het toetsenbord werkt goed. Door middel van een usb stick is er een draadloze verbinding. Kosten voor het toetsenbordje zijn 42,90 ex btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Zolang je MCE met bluetooth overweg kan, moet dat bordje prima werken. Ik heb m hier liggen, onder windows werk tie feilloos. Als Ubuntu bluetooth keyboards ondersteunt moet het werken. En dan heb je een goeie aan dat bordje.

[img]error.jpg[/img]