Windows 7 Home Premium 64-bit NL met alle updates geeft elke keer na het inloggen het scherm "Openen met..." voor een bestand wat "Eric" heeft (mijn naam, maar niet mijn gebruikersnaam).
Heb reeds google afgestruind en diverse fora, maar tot op heden heb ik geen resultaat mogen boeken.
Wanneer ik het aangeboden bestand open in Notepad staat hier het volgende in:
Als ik dit zo zie doet dit me denken aan problemen met een netwerk gerelateerd onderdeel.
Volgens een tip die ik tegenkwam op Google zou dit te maken kunnen hebben met een misplaatste desktop.ini in de startup folder van het startmenu. Het verwijderen van desktop.ini heeft echter geen effect.
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt en hoe ik het weg krijg?
Heb reeds google afgestruind en diverse fora, maar tot op heden heb ik geen resultaat mogen boeken.
Wanneer ik het aangeboden bestand open in Notepad staat hier het volgende in:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| =========================================================================== Interfacelijst 11...00 1e 8c cf 68 f3 ......NVIDIA nForce Networking Controller 1...........................Software Loopback Interface 1 12...00 00 00 00 00 00 00 e0 Microsoft ISATAP Adapter 13...00 00 00 00 00 00 00 e0 Teredo Tunneling Pseudo-Interface =========================================================================== IPv4 routetabel =========================================================================== Actieve routes: Geen Permanente routes: Geen IPv6 routetabel =========================================================================== Actieve routes: Geen Permanente routes: Geen |
Als ik dit zo zie doet dit me denken aan problemen met een netwerk gerelateerd onderdeel.
Volgens een tip die ik tegenkwam op Google zou dit te maken kunnen hebben met een misplaatste desktop.ini in de startup folder van het startmenu. Het verwijderen van desktop.ini heeft echter geen effect.
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt en hoe ik het weg krijg?
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features