Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendetta_X
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Pas een hd5770 vapor-x gekocht. Ook last van het strepen probleem, maar dit is inmiddels opgelost door nVidia drivers eraf te gooien, vandaag geen last gehad dus hoop dat dit verholpen is. Een probleempje wat ik overhoudt is dat mijn kaart blijft zoemen al staat de pc uit. Pas als ik de stekker van de voeding uit het stopcontact haal stopt het zoemen. Komt dit vaker voor of is het toch een voeding probleem?
Voeding: CoolerMaster Silent Pro 600W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendetta_X
  • Niet online
Ja vrijwel zeker. Anders zou het de geluidskaart zijn, maar 99% dat het mijn videokaart is. Het lijkt alsof de kaart in standby gewoon stroom blijft trekken oid. Ik zal straks nog eens kijken wat er gebeurd al trek ik de 6 pins stekker eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:56
Ik heb ook gezoem , maar bij mij komt het uit mijn boxen, mijn mobo (p5Q -Pro) blijft een ruis sturen naar de boxen. Kan dat het niet zijn? Anders weet ik het ook niet. Een kaart zoemt niet, dat doen de fans (of coil whine, maar dat is geen zoem...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendetta_X
  • Niet online
Dan is het de fan op mijn videokaart. Mijn boxen zijn het zeker niet. Die kunnen gewoon helemaal uit. Kan het dat de fan niet draait maar toch herrie maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kan het niet zijn dat de koeler nog een x aantal minuten blijft draaien nadat jij jou pc hebt uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendetta_X
  • Niet online
Dat was het eerste dat ik ook dacht. Maar het gebrom/zoem blijft gewoon. De fan zelf staat ook gewoon stil geloof ik (ik zal dit zo nog eens bekijken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Hmm ik kan me niet voorstellen dat een videokaart zoemt als hij niet aanligt. Dus als je de kaart eruit haalt, dan hoor je geen gezoem meer uit je pc? Het enigste wat het volgens mij kan zijn is je voeding die zoemt of je luidsprekers. Mijn TV zoemt ook als hij uitstaat, gewoon met een stekkerblok met knop opgelost.

http://specs.tweak.to/16567

Pagina: 1