Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

ik heb een probleem
ik heb een htc diamond met een screenprotector maar er zitten luchtbellen onder waar ik me erg aan stoor , heb al 10 x een nieuwe protector erop gedaan in stomerige ruimte en alles maar niets helpt
Heeft iemand een oplossing hiervoor of een soort protector waar geen bellen onder zitten, gaan zitten voor een htc diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet de screenprotector in een stofvrije kamer zitten ( bad kamer oid.) en dan heel langzaam het aanbrengen. Als er geen stoffen zichtbaar zijn op het laag kan je met een kaart/pinpas dan de bubbels makkelijk eruit halen. Maarja als er toch een stof erop zit moet je maar mee leven :')

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:48
kun je je screen protector wassen?? dan moet je de warme kraan even aanzetten zodat de badkamer vochtig word, uiteraard je telefoonscherm schoonmaken en dan (zonder de plak kant aan te raken) er op leggen. sommige vochtplekken trekken dan vanzelf weg, maar soms hou je wel een plekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al geprobeerd maar het wil niet baten
kan je voorzichtig met een fohn eroverheen? of bestaat er een protector die je zegmaar eerst goed kan leggen en daarna past hecht want zoiets zoek ik