Lieve Devvers,
De Android fanbase van Tweakers wil ook graag een mobiele Android App voor Tweakers zien, zoals hardware.info heeft.
Een App werkt toch net ff fijner dan de (Mobiele) Tweakers site. Want ondanks de sophisticated mobiele tweaks, blijft het vaak toch een hoop gepriemel. Ik hoop dat er toch nog eens opnieuw kan worden gekeken naar een iPhone / Android App, of in ieder geval een betere mobiele experience dan de huidige. Vooral de pricewatch functie in de App is echt een verademing boven de mobile website van T.net voor pricewatch.Niets meer niets minder bedoel ik met deze post. That's all !
De Android fanbase van Tweakers wil ook graag een mobiele Android App voor Tweakers zien, zoals hardware.info heeft.
http://www.hardware.info/..._Android_App_beschikbaar/Met de Hardware.Info Android applicatie kun je allereerst eenvoudig de laatste nieuwsberichten en reviews van Hardware.Info lezen. Daarnaast biedt de applicatie je een overzicht van de nieuwste afleveringen van Hardware.Info TV, die je direct via streaming kunt bekijken. Op het tabblad producten kun je op zoek naar informatie over alle producten in de Hardware.Info Prijsvergelijker. Voor alle producten vind je specificaties en een overzicht van prijzen bij Nederlandse of Belgische online shops. Indien beschikbaar toont de applicatie ook testresultaten en links naar onze reviews. Het zoeken van producten kan niet alleen door het invoeren van de naam, maar ook door het scannen van de streepjescode (EAN) van een product. Op die manier kun je wanneer je in de winkel staat eenvoudig opzoeken of hetzelfde product online goedkoper te vind
Een App werkt toch net ff fijner dan de (Mobiele) Tweakers site. Want ondanks de sophisticated mobiele tweaks, blijft het vaak toch een hoop gepriemel. Ik hoop dat er toch nog eens opnieuw kan worden gekeken naar een iPhone / Android App, of in ieder geval een betere mobiele experience dan de huidige. Vooral de pricewatch functie in de App is echt een verademing boven de mobile website van T.net voor pricewatch.Niets meer niets minder bedoel ik met deze post. That's all !
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 21:50 ]