Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
ACS > ASD
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Nou, die twee verschillen toch behoorlijk. Het oppervlak van de wacom is groter, je kan de tablet neerleggen waar je wil, en je hebt een pen erbij. Een tablet is theoretisch in eerste instantie voor het werken met de pen, de touch heeft als extra erbij dat je een deel van de touch-functionaliteiten erbij kan gebruiken.dennisje182 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:57:
ik weet niet hoe je dit zou moeten doen, maar ik vraag me wel af waarom je een touch hebt gehaald bij een laptop??.....nu heb je een 2e trackpad...
Ontopic: dat gaat je met de standaard software denk ik sowieso niet lukken. Ik krijg het zelf niet eens voor elkaar om het ding standaard alleen beeldscherm 1 van de 2 te laten pakken in penmodus, laat staan programmaspecifieke zaken. Misschien zijn er third-party programma's om dit te doen maar zelf ben ik ze nog niet tegengekomen (nu 2 week gebruiker van een pen/touch).
No-topic-kaping-modus: Ik weet waar het ingesteld kan worden, dit werkt ook wel, maar hij vergeet het telkens bij rebooten.
[ Voor 6% gewijzigd door Roytoch op 10-02-2010 17:11 ]
Welles
Helaas is het 'trackpadden' lang niet zo goed als die van de laptop zelf, maar er zit ook een pen-functie op hedennisje182 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:57:
ik weet niet hoe je dit zou moeten doen, maar ik vraag me wel af waarom je een touch hebt gehaald bij een laptop??.....nu heb je een 2e trackpad...
Dat werkt hier prima, als beide monitoren zijn aangesloten kan je dat bij het settings gedeelte doen waar je ook 'een oppervlakte' van de tabled kan mappen aan een 'oppervlakte' van het scherm.Ontopic: dat gaat je met de standaard software denk ik sowieso niet lukken. Ik krijg het zelf niet eens voor elkaar om het ding standaard alleen beeldscherm 1 van de 2 te laten pakken in penmodus,
Daar heb ik inderdaad mee gespeelt, maar het ging mij meer om dat de pen, en wacom knoppen per programma verschillen, wat dus zo te horen niet mogelijk is.ppl schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:10:
Je kunt bij de pen tracking instellingen trouwens wel zeggen of hij al het schermoppervlak, een specifiek deel van het schermoppervlak of een bepaald scherm (voor jou van belang) moet gebruiken. Heb je daar al eens mee gespeeld?
[ Voor 56% gewijzigd door ZpAz op 06-02-2010 18:53 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Wacom zal verder de nodige aanpassingen moeten doen in hun driver maar ik heb niet het idee dat dat ooit gaat gebeuren. Het zullen hoofdzakelijk bugfixes zijn waarmee ze komen.
Ah nee uit je eerste post begreep ik dat je de Touch had gekocht, maar je hebt dus idd de pen & touch. Daarom begreep ik al niet waarom je een touch zou willen....Maar de Pen & Touch is heerlijk! Heb em zelf ookZpAz schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:49:
[...]
Helaas is het 'trackpadden' lang niet zo goed als die van de laptop zelf, maar er zit ook een pen-functie op heHet is een pen&touch