Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een htc touch pro 2, windows mobile 6.5.
Nu wilde ik het programma advance config erop zetten zodat ik meer uit de telefoon kan halen, alleen krijg ik bij deze app (en ook sommige anderen) steeds de volgende melding:

Er is een onverwachte fout opgetreden in AdvanceConfige.exe.
Klik op afsluiten en start vervolgens dit programma opnieuw. Klik op details voor meer informatie.

Voor deze toepassing is een nieuwere versie van het Mircrosoft .NET Compact Framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geinstalleerd.

Als ik op details klik verschijnt deze melding:

TypeLoadException
Voor deze toepassing is een nieuwere versie van het Mircrosoft .NET Compact Framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geinstalleerd.

Ik heb al gezocht hier, en kwam tegen dat ik dit op mijn pc moest installeren:

http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en

En daarna mijn htc aan de computer hangen. Het zou dan automatisch via activesync moeten worden geinstalleerd. Maar als ik mijn htc op de pc aansluit (Windows Vista) dan gebeurt er niks. Ook als ik dan op de active sync klik (terwijl hij dus aangesloten is) doet hij ook niks.

Ik heb nog nooit een Windows Mobile phone gehad, dus heb er ook weinig verstand van.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 10:06
Op de site van de maker van Advanced Config(uration Tool) staat een link bij de downloads.
http://www.touchxperience...ation-tool/downloads.html

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Vriesdude, maar ik heb meer applicaties die niet werken door dat .NET probleem. Kan iemand mij helpen met het verkrijgen en installeren van de goede versie? Ik heb dus al een keer zo'n .msi ding naar mijn pc gedownload en daarna mijn HTC aan de pc gehangen, maar er gebeurde niets. Please help :(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 14:25 . Reden: niet volledig ]