Script : Uitpakken van bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hallo tweakers :)

Graag zou ik een exe file maken/gebruiken die voor mij een aantal bestanden verplaatst naar een netwerk directory
heb het geprobeerd met ''iexpress'' leuk programma maar ik wil niet dat de gebruiker zelf nog eens de directory moet invoeren,

dus het liefst: een exe bestand => druk op yes => en klaar om het even in jip en Janneke taal te verwoorden

ik hoop dat iemand mij kan helpen of in welke richting ik moet gaan, ik heb momenteel geen ervaring in scripts simpel weg omdat dit mij niet genoeg boeit.

bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Winrar of een ander unrar/-zip programma en de command line?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom commandline?
Als je een selfextracting exe maakt kun je toch ook het defaultpath aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En dit post je in een forum over Webdesign omdat....? ;)

Zie in de eerste plaats Waar hoort mijn topic? en daarna De Quickstart. We verwachten hier op GoT in elk geval eigen inzet. Zeggen wat je wil zonder te zeggen wat je al gedaan hebt om zelf tot een oplossing te komen is eigenlijk alleen maar op te vatten als een scriptrequest en die willen we hier liever niet zien. ;)

Onervaren zijn met scripten is daarbij niet echt een excuus natuurlijk, want even wat Googlen kan iedereen. :)

Ik stel voor dat je even een nieuw topic opent in het juiste subforum aan de hand van de quickstart, dan kunnen we je daar verder helpen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.