Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik mijn probleem niet verder wil posten in het algemene EM7080 topic heb ik maar even een nieuwe aangemaakt.

In het EM7080 tpoic werd me verteld dat dit probleem al vaker ter sprake is gekomen en dat het antwoord ook al was gegeven.
Na een hele avond zoeken heb ik het helaas nog steeds niet gevonden.

Wellicht dat iemand mijn probleem herkent.

Ik heb een .iso van 34Gb (Lost S05 op Blu Ray)op mijn HDD van mijn eminent gezet maar vervolgens laat de Eminent in het preview venster zien dat het bestand maar 9Gb groot zou zijn.
Het afspelen van dit bestand gaat overigens prima, echter is dit alleen de 1e aflevering.

De overige afleveringen ziet de Eminent op de een of andere manier niet.

Andere Blu Ray iso's worden wel compleet weergegeven en afgespeeld.

Vandaag nog contact gehad met Eminent en het probleem zou verholpen worden als ik de .iso in een VIDEO_TS map zou zetten.
Vond het al raar, maar dit werkt niet.
Als ik de VIDEO_TS folder open dan staat daar gewoon de .iso, die 'maar' 9Gb groot is.
De bestanden los in een map zetten werkt volgens mij ook niet omdat het geen DVD bestanden zijn maar Blu Ray bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACT Connectivity Solution
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 16:28
Ik vermoed dat men op de helpdesk dacht dat het losse VOB files waren, ipv. een BluRay iso, dat kan haast niet anders. Mogelijk is er wat aangepast in jou iso, waardoor hij niet 100% opgepikt wordt door de EM7080. (Je kunt echter de ISO uitpakken en de losse files in de BDMV\STREAM map gewoon er uit halen en los afspelen, dat werkt zonder problemen.)

Als het een zelfgemaakte iso is, dan kan het goed zijn dat deze niet volgens de standaard is, maar aangezien er geen info is over wat je gedownload hebt, kunnen we daar niks over zeggen. Wel het advies, stel nou als je download, dat je dan de toevallig de losse x264 versies download die bijv. 26 dagen terug toevallig net gepost zijn, dan zou het gewoon probleemloos werken en bespaar je ook nog wat schijfruimte ;)

Tip: Er wordt nogal wat gepost en niet alles is goed. Er zijn echter wat bekende posters/groepen die alles netjes volgens de specs encoderen en posten. Kwestie van ervaring.

https://www.act-connectivity.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik inderdaad de losse .m2ts files erop zet dan gaat het wel.
Ik hoef ook alleen de bestanden die 9Gb zijn erop te zetten, de rest hoeft er niets eens op.
Was even bang dat ze er allemaal op moesten staan omdat ik anders geen ondertiteling had.
Maar deze zit blijkbaar in het desbestreffende m2ts bestand.

Bedankt voor je hulp Eminent!