Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kpn internet gelijk op te halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 680 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat je digitenne van kpn gelijk op kan halen in de winkel. Vroeg me af of je in de winkel ook gelijk internet op kan halen. Heb geen zin om een paar weken te wachten.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:20
Nee, niet gelijk op te halen. Ze moeten je eerst aansluiten op het KPN Netwerk. Als dat is gebeurt, kun je username en passwordin je router instellen en internetten :)

Zucht...

Verwijderd

Topicstarter
Is er ander internet wat gelijk is op te halen?

En is er vast internet + dongel zonder datalimiet voor onderweg?

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:37
Ik heb een paar dagen geleden een ADSL lijn bij KPN aangevraagd. Pas eind februari wordt de lijn opgeleverd. Tot die tijd heb ik een UMTS dongel meegekregen.

Aan alles komt een eind.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al eens bij de winkel langs gegaan of de klantenservice gebeld? Of op de website gekeken? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:50:
Al eens bij de winkel langs gegaan of de klantenservice gebeld? Of op de website gekeken? :)
ja zit te kijken op die website van kpn, zie alleen dat je betaald voor wat je verbruikt voor een dongel. Al die vergelijkingsites heb ik ook gecheckt.

Verwijderd

Topicstarter
Jaapio_B schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:50:
Ik heb een paar dagen geleden een ADSL lijn bij KPN aangevraagd. Pas eind februari wordt de lijn opgeleverd. Tot die tijd heb ik een UMTS dongel meegekregen.
Die 500 mb op die dongel heb je in een dag ook al op man.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-11 21:58
xs4all claimt binnen een dag je verbinding te kunnen leveren. Ik ga er niet van uit dat zo dat zo vlak voor het weekend kunnen, maar begin volgende week zou je ADSL moeten kunnen hebben ;).

bron : http://www.xs4all.nl/consument/adsl/

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:09
"◦In 1 dag XS4ALL! Wij regelen uw overstap."
Dat is dus alleen voor een overstap. Als er geen geactiveerde KPN lijn is kan je weken wachten ;)

Uit hun FAQ:
Hoe lang duurt een ADSL-aanvraag?
Een ADSL-aanvraag neemt normaal gesproken 3 weken in beslag. Als u overstapt, kunt u tijdens de overstapperiode gewoon gebruik blijven maken van uw verbinding.

[ Voor 42% gewijzigd door Caelorum op 05-02-2010 13:02 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

UPC of Ziggo kunnen dit wel gewoon.

edit (aanvulling op Alaksandus):
en voor Ziggo:

https://www.ziggo.nl/#producten/verkooppunten/ :)
Moet alleen eerlijk bekennen niet 100% zeker te weten of Ziggo het ook direct activeert, maar dat kan bijna niet missen omdat ze net als UPC niet met de aansluitproblemen zitten die KPN wel heeft (de reden dat je weken moet wachten).

[ Voor 83% gewijzigd door Glashelder op 05-02-2010 13:20 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Glashelder schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:05:
UPC of Ziggo kunnen dit wel gewoon.
Kan je upc of ziggo ophalen in de winkel? Welke winkel?

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:34

Alaksandus

Vae puto deus fio

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:12:
[...]

Kan je upc of ziggo ophalen in de winkel? Welke winkel?
UPC heeft verschillende UPC centers waar je direct je pakket kan ophalen.

http://www.upc.nl/klantenservice/verkooppunten/

Als een god in Nijmegen.

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:22
Wij hebben bij onze nieuwe aansluiting van Ziggo ook gewoon 3 weken moeten wachten (wat uiteindelijk 4 weken werd dankzij hun lieve monteur :/ )

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 22:35
UPC doe het zelf pakket meegenomen uit de winkel, meteen aangesloten thuis en meteen internet telefoon en TV digitaal :) Ziggo kan dit niet dacht ik .. tenminste kan het nergens vinden.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

matk89 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:23:
Wij hebben bij onze nieuwe aansluiting van Ziggo ook gewoon 3 weken moeten wachten (wat uiteindelijk 4 weken werd dankzij hun lieve monteur :/ )
Als je haast had, had je zo'n aansluitpakket in een winkel moeten kopen.

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Caelorum schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:01:
"◦In 1 dag XS4ALL! Wij regelen uw overstap."
Dat is dus alleen voor een overstap. Als er geen geactiveerde KPN lijn is kan je weken wachten ;)

Uit hun FAQ:
Hoe lang duurt een ADSL-aanvraag?
Een ADSL-aanvraag neemt normaal gesproken 3 weken in beslag. Als u overstapt, kunt u tijdens de overstapperiode gewoon gebruik blijven maken van uw verbinding.
Je krijgt bij een nieuwe aansluiting ook binnen 1 dag Internet.
Je krijgt namelijk een dongle totdat je ADSL wordt opgeleverd.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Topicstarter
Hehe ik net bij een ziggo verkooppunt, hebben ze geen ziggo in adam. Wat een hell dat internet gedoe. UPC is ook niks voor mij want heb al digitenne van KPN.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

@TS: Wat een hoogstaand topic is dit toch weer.
Een beetje eigen onderzoek / informeren bij de klantenservice mag ook wel.

GoT is geen vraagbaak waar je zomaar even je vraag kunt neerdumpen. We verwachten van jou ook minimaal enige eigen inzet.

Verder: Kicken van je eigen topic binnen 24 uur is niet gewenst. Lees hiervoor het Algemeen Beleid.

[ Voor 25% gewijzigd door IEF op 08-02-2010 23:56 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.