Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

forum software voor dove eindgebruikers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoop dat het in het goede gedeelte zet
anders zal ik wel genadeloos in de hoek komen te staan ;)

mijn vraag is '
ik wil een forum gaan opzetten op een bepaald domein
echter die software moet ook een optie hebben om de webcam te activeren en meteen een stukje opneemt
op het forum zet en dat een ander dit kan zien ,gaat inderdaad om het lip lezen verhaal .

bestaat dit en weet iemand als dit bestaat welke forum software richting we op moeten
het moet wel een forum zijn uiteraard ,geen los eindproduct.
het gaat echt om dat stukje webcam software ,de rest zal echt daar om heen gebouwd worden
ik heb Google gebruikt maar buiten de standalone software ,vind ik niks wat eigenlijk voldoet
misschien dat iemand hier mij een stukje verder kan helpen

ps het hoeft geen freeware te zijn uiteraard
voor een goed product moet er gewoon betaald worden

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:35

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Waarom liplezen als je op het forum getypte tekst hebt staan???

Een geluidsfunctie voor blinden kan ik nog inkomen, maar dit...

Ja, ik weet het, dit is geen antwoord op de vraag van TS maar volgens mij wel een legitieme wedervraag

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het niet mogelijk de gebruikers het gewoon te laten uploaden naar youtube?
Veel forumsoftware, net als hier op GoT, kan door middel van [video][/video] videootjes embedden in een forum bericht door gewoon de link te copy pasten. Dus dan hoef je daar niet zozeer moeilijk voor te doen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

woelders schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:17:

Ja, ik weet het, dit is geen antwoord op de vraag van TS maar volgens mij wel een legitieme wedervraag
Misschien omdat liplezen een onderwerp is op het forum? Maakt verder ook niet uit :)

De filmpjes zullen ook wel veel data trekken en je zult ze op een of andere manier naar een websitevriendelijk formaat moeten omzetten (flash is het meestgebruikt) en dan denk ik ook vrij snel aan Youtube. Als bandbreedte geen probleem is dan is het natuurlijk wel leuk die filmpjes zelf te hosten (Geenstijl doet het ook in de dumper al ontbreekt daar het webcamdeel wat hier juist de vraag is).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
woelders schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:17:

omdat dit deels training is wat echt via het forum gaat ,zeker er zijn legio andere manieren
maar thats not the issue of het makkelijker kan

in een noten dop
je logt in het forum ,in plaats van replay druk je nu op een andere button bijvoorbeeld record .
je neemt een filmpje op ,dat meteen wordt opgenomen in het forum
anderen zien het staan ,klikken erop en zien het filmpje .

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:19:
Is het niet mogelijk de gebruikers het gewoon te laten uploaden naar youtube?
Veel forumsoftware, net als hier op GoT, kan door middel van [video][/video] videootjes embedden in een forum bericht door gewoon de link te copy pasten. Dus dan hoef je daar niet zozeer moeilijk voor te doen.
dit zou kunnen ,maar we willen juist zoveel mogelijk op een platform te houden zonder interventie van andere sites , tnx voor het meedenken .
Marzman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:23:
[...]

De filmpjes zullen ook wel veel data trekken en je zult ze op een of andere manier naar een websitevriendelijk formaat moeten omzetten (flash is het meestgebruikt) en dan denk ik ook vrij snel aan Youtube. Als bandbreedte geen probleem is dan is het natuurlijk wel leuk die filmpjes zelf te hosten (Geenstijl doet het ook in de dumper al ontbreekt daar het webcamdeel wat hier juist de vraag is).
bandbreedte is geen probleem ,ik zit idd aan flash te denken de films willen we zelf hosten
en zit zeer zwaar aan vbulletin te denken en gewoon een programmeur te huren ,daar er haast geen losse plug-ins zijn te verkrijgen . voor wat voor board dan ook

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 14:06 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij onderschat je je wens een beetje. Je kunt prima een webcam stream opnemen met Flash maar het vervolgens uploaden en serverside verwerken gaat helaas (nog) niet realtime. Bij YouTube staat na uploaden je video ook niet instant op de site.
Pagina: 1