Iets waar ik deze morgen in de file aan dacht. Ik laad mijn gsm altijd op in de auto en bedacht mij dat het mss wel handig zou zijn om de elektriciteit die opgewekt wordt (als ik niets aan het opladen ben) op te slaan om later te gebruiken? Het concept van een hybride wagen vermoed ik alleen gaat de elektriciteit dan niet naar een hulpmotor maar naar bv een toepassing in huis?
Ik heb geen verstand van elektriciteit dus ik zie waarschijnlijk heel veel over het hoofd maar wou toch de discussie eens starten om te zien wat wel en niet mogelijk is. Als ze die elektriciteit in een hybride wagen kunnen gebruiken om die aan te drijven vermoed ik dat je er in huis (in de veronderstelling dat je die in huis krijgt) ook wel iets mee kunt doen toch?
Ik heb geen verstand van elektriciteit dus ik zie waarschijnlijk heel veel over het hoofd maar wou toch de discussie eens starten om te zien wat wel en niet mogelijk is. Als ze die elektriciteit in een hybride wagen kunnen gebruiken om die aan te drijven vermoed ik dat je er in huis (in de veronderstelling dat je die in huis krijgt) ook wel iets mee kunt doen toch?