Beste,
Ik heb vanmiddag een HTPC in elkaar gezet met de volgende setup:
WD Caviar Green WD20EADS 2 TB
AMD Athlon II X2 240e / 2.8 G
Conceptronic C300EXI - Netwerkadapter - PCI E
Kingston ValueRAM 2 GB
MSI 785GM-E51
Sapphire Radeon HD 5670
Antec VERIS Fusion Remote Black
Nexus Value 430 - Voeding
Ik draai Windows 7 32 bit.
Het probleem is als volgt.. Als ik gebruik maak van de HMDI aansluiting op het MB dan heb ik geen beeld... Geen probleem voor mij, want ik wilde gebruik maken van de HDMI aansluiting op de 5670... Als ik deze aansluiting gebruik heb ik wel beeld, maar geen geluid. Het instaleren van de Catalyst 10.1 drivers lukt niet.. als ik na de instalatie reboot dan krijg ik een melding dat catalyst niet gestart kan worden, want deze is niet beschikbaar voor mijn gpu... wtf? Ik heb de 5670 vervolgens verwijderd en van HDMI poort gewisseld naar die op het MB, maar dan heb ik nog steeds geen beeld... Het instaleren van oudere drivers geeft hetzelfde resultaat...
Kan iemand mij verder helpen, want ik ben nu bang dat mijn GPU kapot is
Ik heb vanmiddag een HTPC in elkaar gezet met de volgende setup:
WD Caviar Green WD20EADS 2 TB
AMD Athlon II X2 240e / 2.8 G
Conceptronic C300EXI - Netwerkadapter - PCI E
Kingston ValueRAM 2 GB
MSI 785GM-E51
Sapphire Radeon HD 5670
Antec VERIS Fusion Remote Black
Nexus Value 430 - Voeding
Ik draai Windows 7 32 bit.
Het probleem is als volgt.. Als ik gebruik maak van de HMDI aansluiting op het MB dan heb ik geen beeld... Geen probleem voor mij, want ik wilde gebruik maken van de HDMI aansluiting op de 5670... Als ik deze aansluiting gebruik heb ik wel beeld, maar geen geluid. Het instaleren van de Catalyst 10.1 drivers lukt niet.. als ik na de instalatie reboot dan krijg ik een melding dat catalyst niet gestart kan worden, want deze is niet beschikbaar voor mijn gpu... wtf? Ik heb de 5670 vervolgens verwijderd en van HDMI poort gewisseld naar die op het MB, maar dan heb ik nog steeds geen beeld... Het instaleren van oudere drivers geeft hetzelfde resultaat...
Kan iemand mij verder helpen, want ik ben nu bang dat mijn GPU kapot is