Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] mail importeren uit Outlook Express 6

Pagina: 1
Acties:

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:46
Ik heb hier een vreemd probleem mee. OE en O2007 zijn op dezelfde PC geinstalleerd (XP SP3). Daar ik overstap op 7 gaat het op de nieuwe PC Outlook worden.Als ik nu de postvak in importeer uit OE doet ie dit goed behalve de nieuwste. Hij stopt bij 20-08-2009. De nieuwste verzonden items neemt ie wel over.

In OE bevat postvak in 186 items, na importeren in O2007 125 items. rara

Iemand hier ervaringen mee?

Hmm, het lijkt of ik map -Datum: Vandaag tot map -Datum: Ouder mis

[ Voor 8% gewijzigd door Down Under op 04-02-2010 23:32 ]

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:02
Microsoft heeft uitstekende online hulp voor zijn Office producten in mijn mening, ook in dit geval.
http://office.microsoft.c...tlook/HA100799191043.aspx

Je heb dit min of meer wel gedaan lees ik, waarom die op een gegeven moment stopt, geen idee.
Misschien is het bestand in gebruik ? Probeer is een copy te maken van OE ( zie archief optie in link ) en die dat te importeren.

[ Voor 41% gewijzigd door Yippie op 04-02-2010 23:33 ]

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
In plaats van de Import functie te gebruiken van Outlook is het beter om de Export functie van OE te gebruiken. Over het algemeen geeft je dit betere resultaten.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:46
Alle soorten importeren exporteren geprobeert. Outlook 2003 geprobeert. Viel me daar op dat elke keer het laatste mailtje dat geimporteerd was steeds dezelfde datum had. bleek het mailtje daaropvolgend corrupt te zijn. Dan kapt ie waarschijnlijk met importeren. Deze verwijderd en voila.

Problem solved :)