Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video in HTC HD2 heeft 128MB verborgen geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik weet het, het is misschien een beetje laat, maar zou het volgende wel fijn vinden:
In nieuws: 'HTC HD2 heeft 128MB aan verborgen werkgeheugen' is een video geplaatst, welke door het kleine formaat van het <object> nu verkleint word. De tekst word dan onleesbaar, welke niet echt gebruiksvriendelijk is dunkt me.

Is het daarom misschien een idee om de video van formaat aan te passen, met name in de hoogte,
zodat er in ieder geval meer leesbaarheid is?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Rechtsonder, direct links van het volumeschuifje, zit een knop waarmee je de video op fullscreen kan afspelen. That helps, yes? :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Rataplan schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:58:
Rechtsonder, direct links van het volumeschuifje, zit een knop waarmee je de video op fullscreen kan afspelen. That helps, yes? :)
Sorry voor de errug late reactie, fullscreen werkt inderdaad ook best goed, al zou het (vind ik) het mooiste zijn, als het filmpje direct met zijn eigen native resolutie weergegeven word, dan is het filmpje wel optimaal weergegeven natuurlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 12-02-2010 00:07 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

GJtje schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:04:
[...]
Sorry voor de errug late reactie, fullscreen werkt inderdaad ook best goed, al zou het (vind ik) het mooiste zijn, als het filmpje direct met zijn eigen native resolutie weergegeven word, dan is het filmpje wel optimaal weergegeven natuurlijk.
Voor zover mij bekend worden video's bij de upload al naar een maat geresampled die voor ons bruikbaar is, met fullscreen als enige alternatief. Of er een optie mogelijk is om de native reso te houden en die aan te bieden weet ik niet. Ik gooi deze even naar Lieve Devvers - ik denk dat ze daar geen zin hebben om twee streams in 1 player te verpakken (waarvan de 'native' ook nog 'ns 1080p of erger kan zijn) maar je weet maar nooit wat ze daar allemaal kunnen. I keep getting surprised ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Er bestaat ook een losse pagina voor video's waar deze al in een groter formaat te zien is: http://tweakers.net/video/1264757360.flv

Of we video's ook daadwerkelijk in meerdere resoluties willen gaan aanbieden wordt momenteel nog onderzocht. De 'losse' pagina zou daar bijvoorbeeld voor gebruikt kunnen worden (is nu dezelfde resolutie, alleen minder verkleint) en dan zouden we daar nog expliciet naar kunnen linken.

Vooralsnog zal je het dus nog even met de fullscreen optie moeten doen (of de URL van de losse pagina uitvogelen uit de broncode), maar hier gaan we zeker de komende tijd nog verbeteringen in aanbrengen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.