Ik heb via Norton ghost de partitie (met w7) van mijn oude hardeschijf gekopieerd naar een SDD postville x-25. Dit is allemaal succesvol verlopen, alleen tijdens het opstarten bleek dat mijn boot.ini verdwenen was. Via de originele cd van w7 heb ik deze kunnen herstellen. Maar nu kom ik voorbij het login scherm en blijft de computer hangen bij bureaublad Voorbereiden. Dit durut ongeveer 5 minuten en daarna komt er een totaal blauw scherm met rechtsonderin de mededeling dat ik built 7600 heb maar deze illegaal is.
Ik heb w7 64 ultimate editie, maar dan wel degene waar al een oudere versie van windows voor nodig is, misschien dat er wat mee te maken kan hebben? Ik heb namelijk gelijk nadat ik dat geïnstalleerd heb de map windows.old verwijdert, dit had ik toch niet meer nodig
.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Ik heb w7 64 ultimate editie, maar dan wel degene waar al een oudere versie van windows voor nodig is, misschien dat er wat mee te maken kan hebben? Ik heb namelijk gelijk nadat ik dat geïnstalleerd heb de map windows.old verwijdert, dit had ik toch niet meer nodig
Iemand die hier een oplossing voor weet?