ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
voor een vette koeller
casemodding enzovoort
kost meer is wel beter
henk
Haal hem maar op ,voor een Intel werkt het wel.
Niet op mijn TB's
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
???????
iemand??
nou ja ik hoor het wel...
thnx
Thomas
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Nu ook zonder stropdas
kost dat zoveel resources?????
hmmmmmmzzzzz....
vind slapen en temp zelfs temperatuur net boven de 60 graden wel erg veel worden..
heb hem nu uitgezet.....
Thomas
Verwijderd
Win2k heeft als het goed is zoiets standaard ingebakken. Er draait een system idle proces en die zorgt er ook voor dat je proc op een laag pitje wordt gezet.
wat kan mijn mobo aan voor temp en hoe slecht is het als hij werkelijk 1 graden is ofzo????????
Thomas.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
is server hier in huis maar ja dat gaat waarschijnlijk veranderen....
heb een coppermine zoals je kan zien en eht ligt waarschijnlijk aan het feit dat jij een katmai zal hebben dat die van jou koeler blijft.....
ohw en nog iets....
er is een progje van asus:pc probe waarmee je je koeler altijd op volle toeren kan laten draaien ipv dat het door win??? geregeld wordt... dat proggie heeft corrupte files....heeft iemand 'm goed werkend voor mij??
thnx
Thomas
hopelijk weet iemand iets van dat progje af......
uhhhmm verder is er een betere koeler besteld door iemand van mijn werk omdat ik er zelf niet echt aan durf te komen wat dat soort dingen betreft maar kennen jullie een Neolec-koeler ?????
ik heb er nog nooit van gehoord maar hij zie dat met wat koelpasta het een stuk koeler ging worden...
Thomas
Het heeft altijd zijn voordeel als je ff de comp niet gebruikt maar toch aan heb staan.
Dan wordt hij kouder en leeft de cpu teminste wat langer.
Met RC5 erbij heeft het inderdaad geen zin
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
pc probe??
kan iemand mij daar een goede van leveren??
thnx
Thomas
Verwijderd
wat is dat voor progie?Op woensdag 07 maart 2001 13:34 schreef Lord_T het volgende:
hehehehe ik heb mijn coppermine pIII 500 @ 550 stabiel enzo met standaard koeler...
wordt tussen de 57 en 60 graden stressed.....
vind ik wel veel...
was al tussen de 48 en 52 graden...
en voor een zielige 10% sneller...
helpt een software matige koeler????
waar vind ik die??
thnx
Thomas
even een plaatje toevoegen..
[afbeelding]
oh ja en deze voor die temperaturen!!
[afbeelding]
maaruh over mijn probleem iemand?????
Verwijderd
die ook softwarematig kan worden ingesteld hier krijg bij de aankoop gelijk de software voor.
de meeste progies als cpuid scannen alleen
de snelheden maar kn je niks veranderen mischien dat met powerstrip het mogelijk is maar ik weet zeker
dat progje zoek ik!!!Op donderdag 08 maart 2001 00:50
er is een progje van asus:pc probe waarmee je je koeler altijd op volle toeren kan laten draaien ipv dat het door win??? geregeld wordt... dat proggie heeft corrupte files....heeft iemand 'm goed werkend voor mij??
thnx
Thomas
Verwijderd
vaag die hoge temps..
Verwijderd
Dat is alleen voor idle. En tjah hier is ie nooit idle dusOp woensdag 07 maart 2001 19:04 schreef Speedy-J het volgende:
http://members.home.nl/ethanol/RAIN20.ZIP
Haal hem maar op ,voor een Intel werkt het wel.
Niet op mijn TB's
Alsje en het is geen illegale shit voor diegene die om een slotje gaat vragen.
Komt van de site van Asus af
Typo
Alle proemn in n drek
heb het gekregen heb nu verschillende versies geprobeerd en geen enkele komt de setup door....
dit proggie pc probe staat bij voor alle asus mobo's ...
waarom doet het het dan niet bij mij??
heel vaag
heeft er iemand toevallig ook een mobo van asus de p3b-f en dit probleem??
thnx Thomas