Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi-wan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik heb een poging gewaagd bij het in elkaar zetten van een pc, alles lijkt goed te werken, maar bij het opstarten van windows krijg ik met een blauw scherm de foutmelding (0XBACC7528, 0XC0000034, 0XC00000000, 0XC00000000).

Hierbij moet ik vermelden dat:
- ik de hardeschijf van mijn vorige pc gebruik (deze hardeschijf werd in de vorige pc aangesloten dmv een raidcard, omdat de vorige pc volledig IDE is en de hardeschijf SATA)
- ik misschien bij het bouwen de SidePort Memory per ongeluk heb beschadigd.
- ik op twee partities xp heb geinstalleerd.
- de hardeschijf in de vorige computer ook wel eens vastliep, maar wel werkte.
- ik na het opnieuw installeren van XP dezelfde foutmelding krijg.

Zit het probleem bij:
- de SidePort Memory?
- instellingen van de BIOS?
- windows XP
- hardeschijf (stuk?)?
- of iets anders?

En als de hardeschijf is, waarom kan ik deze in de vorige pc wel opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:49

Umbrah

The Incredible MapMan

Om te beginnen zul je bij het wisselen van PC en controller inderdaad altijd opnieuw moeten installeren, al helemaal bij een antiek OS als XP wat niet zo sterk is in pre-boot recovery.

Daarnaast zul je specifieker moeten zijn met je sideport, gebruik je de IGP? Staat de IGP aan?

Heb je de stabiliteit al geprobeerd met een ander OS? Heb je het al geprobeerd zonder sideport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
En heb je al je best gedaan met de hangen en opstartproblemen troubleshooter? wellicht dat daar nog een paar goede tips in staan om eea uit te kunnen sluiten.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi-wan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik heb het probleem denk ik gevonden. Het zat hem denk ik in een raidcard die ik voor mijn vorige pc had geinstalleerd en die ook nog op een andere partitie stond, nadat ik ook deze partitie had geformateerd, startte hij gewoon op.

Ik heb wel een andere foutmelding bij het installeren van de audio "Realtek Audio Driver" met de foutmelding 0xE0000227.

Topic kan worden afgesloten, ook de laatste foutmelding heb ik net verholpen. Mijn pc loopt nu als een zonnetje.

[ Voor 14% gewijzigd door Obi-wan op 04-02-2010 23:27 ]