[iTunes] sync problemen, meerdere keren zelfde album

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb via iTunes al mijn muziek op mijn iPod Touch 3G gezet. Ik heb een verzameling nummer, allemaal hardstyle en die heb ik via MP3Tag edit allemaal dezelfde albumnaam gegeven. De nummers staan er nu allemaal op, maar bij muziek staat nu 205 keer hetzelfde album. In al die album's staan dan weer alle 205 nummers. Toch neemt het maar de ruimte in van die 205 nummers van 205 albums van 205 nummers.

Heeft iemand een idee hoe ik dit zo kan krijgen dat alle nummers in het album staan, en het album er maar 1 keer op staat?

Heb al geprobeerd eerst mijn iPod leeg te halen en dan alles er weer op te zetten, maar dat werkte niet...

Werk op Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Herstellen heeft ook niet gewerkt. Had wel probleem met schijfruimte op C, misschien dat het daaraan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde probleem hier.. |:(

mijn ipod touch 2g heeft het altijd goed gedaan, maar nadat ik hem had geupdate van 3.0 naar 3.1.2 kreeg ik het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Volgens mij zou het moeten werken als je in je tagger aangeeft dat het een verzamelalbum is en ook het veld "album artiest" invult.
Alleen een gelijkluidende albumnaam is uiteraard niet voldoende om nummers bij hetzelfde album te laten horen. Er zijn ontzettend veel CD's die bijvoorbeeld "Best of" heten oid, en je wilt niet na Pink Floyd ineens Nana Mouskouri uit je speakers horen knallen....... 8)7

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 17:26

EgoPro

Time is an illusion.

Zelfde probleem had ik ook. Album artist invullen en zeggen dat het part of a Co
Pilation is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje :) het heeft gewerkt ..eigelijk nog best logisch ook..
_/-\o_
Pagina: 1