Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Heb al ongeveer een jaar Vodafone, met internet Blox en Omnia 1. Sinds ik verhuisd ben , heb ik compleet geen UMTS bereik meer, ook al word er duidelijk aangegeven dat het netwerk van Vodafone hier ruimdekkend is.
Ik begin dan ook te twijfelen of het misschien een instelling in de telefoon zelf is, of misschien verouderde firmware.
Ik heb al gezocht/gegoogled maar er is niet veel te vinden over dit icm met de Omnia. Ik heb gecontroleerd op Antenneregister, en nog geen 2 straten verder staat een UMTS mast, dus ik snap niet waarom ik geen signaal oppak, zelfs als ik buiten sta.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook de eerste omnia (i900)
En heb ook echt totaal geen bereik thuis. (ook antennemast dichtbij en vodafone zelf zegt dat ik ook een super verbinding hoor te hebben.. met erg goede 3G dekking)

In de meeste gevallen kan ik net aan een smsje versturen en gaat bellen niet eens..
Vodafone doet erg laks met beantwoorden van vragen, 9/10 krijg ik geen mailtje terug etc.

Btw. 2 weken terug ongeveer heeft samsung nieuwste firmware geflash op me telefoon maar ook dat heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:39:
Ik heb zelf ook de eerste omnia (i900)
En heb ook echt totaal geen bereik thuis. (ook antennemast dichtbij en vodafone zelf zegt dat ik ook een super verbinding hoor te hebben.. met erg goede 3G dekking)

In de meeste gevallen kan ik net aan een smsje versturen en gaat bellen niet eens..
Vodafone doet erg laks met beantwoorden van vragen, 9/10 krijg ik geen mailtje terug etc.

Btw. 2 weken terug ongeveer heeft samsung nieuwste firmware geflash op me telefoon maar ook dat heeft niet geholpen.
Ik heb inderdaad zelfde verhaal van Vodafone gekregen, ik zou dichtbij genoeg moeten zijn etc.
Met een firmware flash verlies je alle data?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hprost
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-02-2017
Dat gevoel heb ik ook wel eens met mijn i900. Het 'H'-icoontje van 'lekker snel internet' heb ik maar zelden in Hoogeveen/Hardenberg... Op zich loopt internet wel okee verder trouwens.