Aanbieding kruidvat: 3 pak = 3x 1 product?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:06
Even een kopie van de mail naar het hoofdkantoor, anders kan ik het hele verhaal nog een keer typen
In de folder van week 4 stond een aanbieding. 3 verpakkingen gel van het merk L'Oreal. Het ging om 3 potten voor 7,49.

Aangezien dit de gel is die ik dagelijks gebruik was dit voor mij een mooie actie, aangezien normaal 1 pot om en nabij de 4,50 kost.

Ik ben vervolgens naar de kruidvat gegaan in Leeuwarden, locatie: De schrans.

Hier de artikelen gepakt, waaronder de gel. Vervolgens naar de kassa gelopen om af te gaan rekenen, waar de medewerkster mij vertelde dat het totaal op +/-21 euro kwam.
Dit was een bedrag wat gezien de artikelen die ik had te hoog uitviel en ik attendeerde haar erop dat de gel in de aanbieding was. Hier wist zij niks van dus heb ik verteld dat het in de folder stond, die zij er vervolgens bij pakte. Nadat ze had geconstateerd had dat de gel inderdaad in de aanbieding was vertelde ze mij dat dit alleen gold voor een verpakking waar 3 potten gel inzaten. Hierop heeft ze voor mij gekeken of deze nog in de winkel lag. Dat was niet het geval.

Nergens in de folder staat vermeld dat het om 1 verpakking gaat van 3 potten. Dit heb ik haar dan ook verteld waarna ze op een betweterige manier ging uitleggen wat een voordeelpakker is.
Aangezien nergens in de folder vermeld staat dat het om een multipak moet gaan, heb ik haar gevraagd of ze de prijs dan kon aanpassen. Dit kon ze niet doen zei ze. Waarna ik haar heb gevraagd of er dan iemand is die dat wel kon. Hier reageerde ze niet op en ze kon en wilde niet doen, want het ging om een multipak.

Inmiddels was er een redelijke rij achter mij gevormd en kreeg ik bijval van een mevrouw die achter mij stond, die vertelde dat ik gelijk had en dat ze de prijs moest aanpassen.

De kassamedewerkster kon en wilde niet doen waarop ik heb gezegd dat ze de rest van de spullen dan ook kan houden en ben vervolgens de winkel uitgelopen.

Na deze gebeurtenis ben ik naar de lokatie Wirdumerdijk gegaan. Waar zich dezelfde situatie heeft afgespeeld. Ook hier zou het gaan om een multipak, iets wat nergens vermeld staat.

Hier heb ik echter wel de overige artikelen afgerekend, aangezien ik deze toch nodig had.

Saillant detail is overigens wel dat de reclame voor het betreffende artikel nog wel aanwezig was in de winkel.

Kruidvat heeft een leuke actie, maar wil blijkbaar niet de gevolgen dragen voor deze actie en is in de communicatie richting de consument gebrekkig.

Ik ben dan ook erg benieuwd hoe jullie als hoofdkantoor hier mee omgaan.

Met vriendelijke groet,
toon volledige bericht
Hoe kijken jullie hier nou tegen aan? Is dit iets wat kruidvat zomaar kan doen?
Er staat wel in de folder bij het artikel: 3 pak. Maar vervolgens zijn er 3 afzonderlijke potjes afgebeeld. En nergens word geïmpliceerd dat het om 1 verpakking gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Er staat in dit soort foldertjes bijna altijd dat er geen rechten aan kan worden ontleend, dus ze zullen wel ingedekt zijn tegen een onduidelijk plaatje. Juridisch is het dan prima in orde. Richting de klant niet echt vriendelijk dus met zo'n e-mailtje krijg je misschien alsnog wel korting.

Trouwens, zie ik het nou verkeerd of was die 21,- die ze afrekende veel te veel, als normaal één pot maar 4,50 kost? Ah, zo, meerdere artikelen, goedenmorgen verder :P

[ Voor 7% gewijzigd door bwerg op 04-02-2010 16:19 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-01 20:26
Zoals hij aangaf, hij had nog andere artikelen ;)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Volgens mij is het zo dat een keten naar redelijkheid moet handelen.
Druk en zetfouten gelden alleen als er bijvoorbeeld staat dat de betreffende multipack gratis zou zijn bij aankoop van een blikje energydrink van 25 cent.
Heo dan ook, een vreemde situatie, kruitvat had je gewoon tegemoet moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Er staat 3-pak. Dat lijkt me afdoende. Anders staat er wel '3 potten voor prijs x'.

Idem bij de C1000 met flessen cola e.d. Voordeelpak van 4 voor prijs x. Maar 4 losse flessen is gewoon de volle prijs afrekenen. In het krantje staat dan 1 fles afgebeeld meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Anoniem: 4629 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:24:
Er staat 3-pak. Dat lijkt me afdoende. Anders staat er wel '3 potten voor prijs x'.

Idem bij de C1000 met flessen cola e.d. Voordeelpak van 4 voor prijs x. Maar 4 losse flessen is gewoon de volle prijs afrekenen. In het krantje staat dan 1 fles afgebeeld meestal.
Er stond inderdaad 3-pak. Maar vervolgens wel 3 losse potten afgebeeld.
Ook bovenaan de pagina waar het kopje: Voordeelpakkers staat, stond nergens dat het om 1 verpakking gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05 22:39
Anoniem: 4629 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:24:

Met hem. 3pak is niet los per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-05 13:24
Neem je toch gewoon een rol tape mee en plak je drie potten aan elkaar, dan heb je ook een driepak. Ben dan wel benieuwd naar de reactie van de medewerker achter de kassa ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 19-01 20:26
Het is volgens mij ook niet de huidige folder maar een oude (week 4, geen idee hoe lang dat geleden is) maar die folder kan ik online niet vinden, alleen de huidige.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 23:58
Nog een irritant iets bij de Kruitvat. De aanbiedingen gaan dinsdag in (dat staat in de folder), maar als je zaterdag ervoor komt dan geld die aanbieding soms wel en soms niet, en maandag kan je het helemaal voor de aanbiedingprijs meekrijgen.

Wat resulteert dat de aanbiedingen zowat op zijn als je dinsdag binnen komt wandelen, en helemaal eind van de week (wij krijgen de folder meestal pas op donderdag nadat de actie in gaat)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robbie T schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:30:
Er stond inderdaad 3-pak. Maar vervolgens wel 3 losse potten afgebeeld.
Die potten zitten in het pak. Dat is het item waarvan er een voordeelpak in de aanbieding is.
Ook bovenaan de pagina waar het kopje: Voordeelpakkers staat, stond nergens dat het om 1 verpakking gaat.
Dat hoeft ook niet. Bij de aanbieding zelf staat dat het om een 3-pak gaat.
Krypt schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:45:
Wat resulteert dat de aanbiedingen zowat op zijn als je dinsdag binnen komt wandelen, en helemaal eind van de week (wij krijgen de folder meestal pas op donderdag nadat de actie in gaat)
Zolang er niet bij staat "op = op" of "zolang de voorraad strekt", heb je recht op de aanbieding en moeten ze je een tegoedbon geven waarmee je het artikel later tegen de prijs van de aanbieding mag meenemen.

Zul je natuurlijk zien dat ze geen 3-pak gel meer op de planken hebben staan omdat ze die alleen tijdens de aanbieding hebben. Lullig maarja zo gaat dat. Bij gewone artikelen heb je dan iig nog je voordeel.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 04-02-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287184

Inprincipe zijn ze ingedekt tegen druk en zetfouten, maar zoals beschreven staat is dit eigenlijk alleen indekking tegen een prijs van 1 euro ipv 100 euro ofzoiets dergelijks.
Aangezien dat de prijs wel redelijkerwijs kan kloppen is er in dit opzicht niets aan de hand.

Vervolgens snap ik het verhaal tussen een driepak of een los potje gel niet echt. Prima, indien er een verpakking is waar er 3 in zitten dan kan ik begrijpen dat ze liever hebben dat je dan ook dat pak meeneemt. Echter, deze verpakkingen hebben ze blijkbaar niet (binnengekregen) dus is het een logisch geval dat ze het probleem gaan oplossen door gewoon 3 losse potjes mee te geven. Van de consument kan je niet verwachten dat zij precies weten hoe het allemaal dan wel of niet bedoelt was vanuit het hoofdkantoor.

Jij ziet in de folder 3 stuks voor een bepaalde prijs. Net of het jou interesseren kan in welke verpakking.

Inprincipe is het een gewoon een slecht gebeuren. We kunnen iedere regel en wetsartikel erbij pakken. Maar als "fatsoenlijk" winkelketen hadden ze dit issue gewoon voor je moeten kunnen oplossen door 3 potjes gel mee te geven voor de geadverteerde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Anoniem: 287184 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:13:
Echter, deze verpakkingen hebben ze blijkbaar niet (binnengekregen) dus is het een logisch geval dat ze het probleem gaan oplossen door gewoon 3 losse potjes mee te geven. Van de consument kan je niet verwachten dat zij precies weten hoe het allemaal dan wel of niet bedoelt was vanuit het hoofdkantoor.
Of ze zijn op natuurlijk, als een aanbieding is uitverkocht ga je geen tegoedbonnen uitdelen (heb ik nog nooit gezien). Drie losse potjes zijn een ander product dan een 3-pak, hoe kinderachtig het ook klinkt. Het zou inderdaad klantvriendelijk zijn om alsnog 3 potjes met korting mee te geven maar dat zijn ze niet verplicht.

Ook komt het wel vaker voor dat het assortiment verschilt per vestiging, en het krantje regionaal of zelfs landelijk is waardoor het kan gebeuren dat er wordt geadverteerd met een product dat in een bepaalde vestiging niet aanwezig is.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Anoniem: 287184 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:13:
Vervolgens snap ik het verhaal tussen een driepak of een los potje gel niet echt. Prima, indien er een verpakking is waar er 3 in zitten dan kan ik begrijpen dat ze liever hebben dat je dan ook dat pak meeneemt. Echter, deze verpakkingen hebben ze blijkbaar niet (binnengekregen) dus is het een logisch geval dat ze het probleem gaan oplossen door gewoon 3 losse potjes mee te geven. Van de consument kan je niet verwachten dat zij precies weten hoe het allemaal dan wel of niet bedoelt was vanuit het hoofdkantoor.
Aangezien er een enorm inkoopverschil kan zitten tussen een driepak of drie losse potjes denk ik dat men er bij kruidvat anders over denkt. Daarnaast staat het er vrij duidelijk in en een verstandig mens kan imo ook best bedenken dat 3x1 in dit geval niet gelijk is aan 1x3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk maar eens goed in je supermarkt. Of vraag er naar. Want het is verplicht met die tegoedbonnen. Mits het dus geen op = op artikel is. Dat moet er dan ook bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Laatst online: 21-03 08:36
Anoniem: 22659 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:34:
[...]
Aangezien er een enorm inkoopverschil kan zitten tussen een driepak of drie losse potjes denk ik dat men er bij kruidvat anders over denkt. Daarnaast staat het er vrij duidelijk in en een verstandig mens kan imo ook best bedenken dat 3x1 in dit geval niet gelijk is aan 1x3.
Kruidvat koopt hun gel alleen niet per 3x1 of per 1x3, maar per 500x50 (of hoeveel er ook in een doos passen). En het opnieuw verpakken + labelen doen ze zelf. De actie gaat dan ook uit van Kruidvat, niet van L'Oreal zelf (anders waren er kortingsbonnen beschikbaar).
Voor hen is er qua kosten dus geen enkel probleem om de prijs van een 1x3 pak af te rekenen. Het enige wat ze dan moeten doen, is manueel het artikelnummer ingeven. En mogelijk hun voorraad anders berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 21:05

Gutteguttegut

CEO of TFD

Grote vraag is nu natuurlijk, bestaan deze "3 pak" verpakkingen wel?
Heeft iemand ze wel eens gezien of is het weer zo'n kruidvat lokkertje..?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainiacs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-04 15:20
Anoniem: 4629 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:45:
Kijk maar eens goed in je supermarkt. Of vraag er naar. Want het is verplicht met die tegoedbonnen. Mits het dus geen op = op artikel is. Dat moet er dan ook bij staan.
Maar bij een goede supermarkt zijn ze meestal ook niet zo beroerd om in plaats van een 4 pak, 4 losse artikelen mee te geven.
Ik heb zelf en tijdje in de supermarkt gewerkt en wij deden nooit zo moeilijk namelijk.... een tevreden klant zegt het voort ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Inmiddels is er ook een reactie van het kruidvat:
Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.

"hartelijk dank voor uw email. het spijt ons bovenstaande te vernemen actieartikelen worden speciaal voor een actie samengesteld, ingekocht en extra aantrekkelijk geprijsd. hiervoor geldt op=op.
indien een actieverpakking zoals een drie-pak is uitverkocht, verkopen wij geen losse producten voor de actieprijs. losse artikelen worden namelijk voor een andere prijs ingekocht.
in het gele kader rond de aanbieding staat links bovenstaan 'multipakkers'. bij de prijsaanduiding van 7,49 staat ook '3-pak' vermeld. het is dan ook niet mogelijk u van de losse verpakkingen te voorzien.
wij bieden u onze excuses voor het ongemak."

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
Medewerker Service Center
Website: www.eu.aswatson.com
toon volledige bericht
Tot mijn spijt heb ik de folder hier niet meer liggen.
Heeft toevallig iemand nog de folder liggen en wil/kan diegene voor mij nakijken of er inderdaad op=op bij staat?

Mijn reactie:
Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw reactie.
Ook dit maal verwijst u naar de term: “Multipakker”. De term “Multipakker” is waarschijnlijk een door het kruidvat zelf bedachte kreet, maar nergens word deze term uitgelegd en u bent te goeder trouw dat deze term de lading dekt. Ook de Van Dale kent de term “Multipakker” niet. Deze term kan dan ook niet volstaan om aan te geven dat het om 1 verpakking gaat.

U heeft het erover dat er bij staat: 3-pak. Ook hier word geïmpliceerd dat het om een vaste verpakking gaat van 3 stuks. Om vervolgens wel 3 aparte verpakking af te beelden.
De term 3-pak geeft nog steeds niet aan dat dit om een vaste verpakking gaat.
Als ik een rol tape meeneem naar de winkel, 3 potjes aan elkaar tape heb ik ook een 3-pak.

Spijtig genoeg heb ik jullie folder hier niet meer liggen en kan ik helaas niet meer nakijken of er Op=Op bij staat, anders zijn jullie mij ook verplicht om een tegoedbon mee te geven.

Ik als consument kom voor een product naar jullie winkel. Als dit product niet voorradig is maar de potjes gel zijn er wel dan is het wel zo klantvriendelijk om dit alsnog naar de klant op te lossen.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

P.s: Is er ook een adres waar ik gewoon op kan beantwoorden, i.p.v opnieuw het contactformulier via de website in te vullen?
toon volledige bericht

[ Voor 47% gewijzigd door Robbie T op 05-02-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Alfredo & Robbie T: een multipak is iets anders dan een enkele verpakking. Vaak wordt bij een product met een enkele verpakking een karton geleverd om het product leuk te kunnen presenteren in het schap. Een 3pak is voorzien van een eigen verpakking om te verkopen als 3pak. Daarnaast zijn vaak de EAN codes van een 3pak en van een enkele verpakking anders. Soms zijn de producten in een 3pak niet eens voorzien van een EAN code en soms staat er zelfs op "not to be sold seperately". Feit: in de handel es 3x1 =/= 1x3. Feit 2: multipak/3pak werd genoemd in de advertentie en die prijs geldt dus alleen voor dat pak en niet voor 3 losse producten.

@Robbie T: wat is het doel van je discussie in de mailwisseling? Wil je een welles/nietus aangaan over de verpakkingseenheden? En stel je dan voor dat je dat wint, wat dan? Dan nog stond er in de ad dat het om een 3pak ging. Kortom, even zakelijk reageren en aangeven dat je gebruik wil maken van een tegoedbon en dat je daar eventueel wettelijk recht op hebt. Je geeft nu alleen aan dat je er recht op hebt en niet dat je hem ook vraagt. :)

Just my $0.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178824

Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:44:
wat is het doel van je discussie in de mailwisseling?
Het kan je de nodige gratis producten opleveren en het is best amusant te zien wat ze schrijven. Voor wie het nog niet kent: de brandbrieven van Koelman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 15:21

beany

Meeheheheheh

@Alfredo & Robbie T: een multipak is iets anders dan een enkele verpakking. Vaak wordt bij een product met een enkele verpakking een karton geleverd om het product leuk te kunnen presenteren in het schap. Een 3pak is voorzien van een eigen verpakking om te verkopen als 3pak. Daarnaast zijn vaak de EAN codes van een 3pak en van een enkele verpakking anders. Soms zijn de producten in een 3pak niet eens voorzien van een EAN code en soms staat er zelfs op "not to be sold seperately". Feit: in de handel es 3x1 =/= 1x3. Feit 2: multipak/3pak werd genoemd in de advertentie en die prijs geldt dus alleen voor dat pak en niet voor 3 losse producten.

@Robbie T: wat is het doel van je discussie in de mailwisseling? Wil je een welles/nietus aangaan over de verpakkingseenheden? En stel je dan voor dat je dat wint, wat dan? Dan nog stond er in de ad dat het om een 3pak ging. Kortom, even zakelijk reageren en aangeven dat je gebruik wil maken van een tegoedbon en dat je daar eventueel wettelijk recht op hebt. Je geeft nu alleen aan dat je er recht op hebt en niet dat je hem ook vraagt. :)

Just my $0.02
Er is wel een verschil tussen Multipak en Multipakker. Ben benieuwd welk woord nou is gebruikt. Als het Multipakker was ben ik het wel met de TS eens, dat suggeert namelijk niet dat het om 1 enkele verpakking gaat. Bij Multipak is het wel duidelijk.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Apart trouwens, dat ik de producten (Nivea douche olie) ook een 3-pak gewoon los mee heb gekregen.
Weliswaar op het Alexandrium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeit allemaal niet. Staat er op de pagina duidelijk dat die reclame, of alle reclames op de pagina, op = op zijn. Dat is belangrijk. Dus niet 'voor alle multipakkers geldt op = op' in de voorwaarden op de site of zo. Mss als dat klein ergens onderaan staat. Als het zo belangrijk was, moet je de folder niet wegmikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Anoniem: 4629 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:55:
Als het zo belangrijk was, moet je de folder niet wegmikken.
De folder is met het oud papier mee gegaan, voordat ik naar de kruidvat ben geweest.

Just my $0.02
Er word nu een woord gebruikt waar zij alles op gooien en dat ze daarom niet het andere product mee hoeven te geven, maar dat woord is een woord zonder enige betekenis.

Als ik het heel zwart-wit ga bekijken dan weet ik dat een 3-pak om 1 verpakking gaat, met daarin 3 producten.
Ik werk zelf ook enkele jaren in een winkel. Vanaf mijn 15e als vakkenvuller en inmiddels al weer een jaar of 3 als verkoper.

Maar inmiddels is het een principe kwestie geworden, puur door de manier waarop ik behandeld ben. Doordat ik zelf ook in een winkel werk, weet ik ook hoe klantvriendelijkheid werkt. Daarnaast, word het nu op een woord gegooid wat geen betekenis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Scan van de folder:
Afbeeldingslocatie: http://i241.photobucket.com/albums/ff309/redfoxnl/th_img098.jpg

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:39

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik zie duidelijk staan: 'Bijvoorbeeld: 3 x 150 n.....'
Dus wel 3x1.
Er staat niet 1x3, maar wel weer 3-pak dus 1x3.
Raar...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:26
Domme, domme, domme houding van Kruidvat...

Ze zullen het inderdaad best zo bedoeld hebben als ze in die mail zeggen, en ze zullen juridisch gezien ook best sterk staan... maar TS zal nu waarschijnlijk nooit meer iets kopen bij Kruidvat, en de kans is niet denkbeeldig dat hij een paar anderen daar ook toe aanzet. Een ontevreden klant vertelt zijn ervaring met een bedrijf veel vaker door dan een tevreden klant, zo is een bekend uitgangspunt in de verkoop.

Zeker voor die paar lousy euro had de filiaalmanager (van een verkoopmedewerker kun je misschien wat minder besluitvaardigheid verwachten) natuurlijk gewoon klantvriendelijk moeten zijn en dat voordeel geven. Een deel van de kreet "de klant is koning" bestaat eruit dat je onduidelijkheden in het voordeel van je klant uitlegt, en niet in je eigen voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

migchiell schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:57:
.. maar TS zal nu waarschijnlijk nooit meer iets kopen bij Kruidvat....
Uit de OP:
Hier heb ik echter wel de overige artikelen afgerekend, aangezien ik deze toch nodig had.
Deze ervaring zal maar kortstondig duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Anoniem: 4629 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:45:
Heb je daar voor mij een bron van? :) Ik weet wel dat bij Dirk van den Broek in hele kleine lettertjes ergens in de folder "Zet- en drukfouten voorbehouden. Aanbiedingen geldig zolang de voorraad strekt" staat, en daar mogen ze zich dan ook op beroepen als een klant moeilijk doet (en dat doen klanten nogal eens als er op zaterdagmiddag iets op is wat sinds maandag in de aanbieding is...). ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er staat met grote letters op = op bij dus het is sowieso een verloren zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:39

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ja maar er staata wel op dat het 3x1 is, maar de gel is niet op, dus is het nog niet op = op.
Maar er staat ook weer 3-pak, dus wel op = op want de 3-pak is wel op...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De aanbieding is een 3-pak. Het 3-pak is op. Op = op, dus op. Moeilijker dan dat is het echt niet.
Ja lullig. Jammer van geen coulance bij kruidvat. Maar het is wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De folder van het Kruidvat kan je na binnenkomst het beste meteen bij het oud papier gooien. Keer-op-keer staan er 'interessante' aanbiedingen in die ze dan toch niet hebben, zelfs niet op de ochtend (half uur na opening!) dat de reclame in is gegaan. Dan durven ze zelfs te beweren dat het artikel reeds uitverkocht is, of het is toevallig niet binnen gekomen. Sure ... ga toch weg met je lokkertjes! :/

Je kan heen-en-weer mailen wat je wil met het Kruidvat, dit ga je toch verliezen. Daarbij hebben ze een punt dat het een 3-pak moet zijn, maar ook ik vraag me af of ze die uberhaupt in de winkel hebben gehad.

Ah, ik lees hieronder dat de 3-paks echt bestaan. :o

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 05-02-2010 18:33 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:58
Hmm grappig.. Heb dezelfde gel. had ook 3 losse gepakt deze stonden bij de gel. Bij de kassa kreeg ik mededeling van de medewerkster dat ik beter een voordeelpak kon hebben en deze stonden wat verderop.

Ik vond het allang best het was immers goedkoper.

Vestiging Purmerend trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Bij de C1000 doen ze het ook wel eens, hadden laatst een aanbieding van 4 blikjes Redbull voor uhh... Minder dan normaal. :9 Er stonden geen losse, dus ik pak een 4-pack mee, krijg ik geen korting. Dus ik trek dat ding los, dan zijn het 4 losse, maar dat mocht niet. Dus toen ben ik even "4 losse" gaan pakken, oftewel alsnog een 4-pack los getrokken en de losse blikjes meegenomen. :')

Het is lekker vaag, maar goed... Is weinig aan te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Bedankt voor het scannen en plaatsen _/-\o_
Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:47:
[...]

Uit de OP:

[...]

Deze ervaring zal maar kortstondig duren ;)
Op dat moment was ik er, en had ik de andere dingen wel nodig.
Mij zullen ze niet zo snel meer weer zien bij de kruidvat.

[ Voor 37% gewijzigd door Robbie T op 05-02-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Niet alleen kruidvat die zulke dingen doet inderdaad. Bij Dirk hier zijn ook steevast alle lokkertjes uitverkocht, reclamecheques kennen ze niet (AH wel bijv) daar "jammer dan" krijg je dan te horen. Ik kom er niet meer want alles waarvoor ik kom is er nooit, niet binnengekomen of alweer op. Stom ingekocht denk ik dan maar het is vast een tactiek want dan ben je toch in de winkle.

In dit geval van Kruidvat vind ik de folder wel duidelijk dat t over een 3-pak gaat overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 15:21

beany

Meeheheheheh

De Blokker heeft er ook een handje van: aanbiedingen die 'uitverkocht' zijn, nog 'niet binnen' zijn etc etc. Keer op keer, maakt niet uit of je 5 minuten na opening of de dag erna of want dan ook langs komt. Erg irritant. Blokker heeft het voor mij afgedaan: ze hebben er dus iig 1 klant mee verloren.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Inmiddels ook nog een antwoord terug van het kruidvat.
Ik laat het hier verder bij, maar was nog wel even benieuwd naar het antwoord van hen.
"vriendelijk dank voor uw reactie.
het spijt ons dat de term multipakker bij u voor verwarring heeft gezorgd. wij hopen dat deze na de uitleg in onze vorige email is weggenomen.
voor al onze aanbiedingen geldt zolang de voorraad strekt, zoals ook vermeld op onze folder. het is dan ook niet mogelijk u alsnog van een driepak of van losse verpakkingen te voorzien, zoals wij in onze vorige email ook aangaven.
wij bieden u nogmaals onze excuses voor het ongemak."

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Service Center
Website: www.eu.aswatson.com
Pagina: 1