Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 14:19
Zit ik vanmiddag op mn PS3, op de store even de niewue carpack voor GT PSP te downen.
Staat dat leuk op mn PS3, wil ik dat naar de PSP kopieeren. Als USB kabel gebruik ik de kabel die bij mn PS3 controller zat, die past op de PSP, hup in USB modus. Zooitje kopieeren.

8001002B error :S

Wat is er mis en hoe krijg ik t opgelost? Ik lees her en der dat de data corrupt zou zijn, dus opnieuw gedownload.Nog een keer geprobeerd. Same result. Andere kabel heb ik hier niet, maar zou dat helpen?
PSP opnieuw registreren enzo ook al geprobeerd, same result.

Iemand hier met dezelfde error in t verleden en met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Eerste dat in me opkomt is een corrupt geheugenkaartje. Probeer eens met een ander? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ligt waarschijnlijk aan je USB kabel.
Probeer een andere USB kabel.

Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja geheugenkaartje is goed, is nieuw namelijk, PSP is ook nog geen maand oud, dus daar zal t ook niet snel aan liggen :D
USB kabel zou goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Met downloads ook wel eens gehad op de PSP. Even opnieuw opstarten was toen de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:52
als iets nieuw is wil nog niet zeggen dat het ook meteen werkt?!
Je gaat er wel van uit maarja, kan altijd net eentje tussen zitten...
- Andere usb kabel
- Andere memorystick
- andere computer
- of...

Je gebruikt gewoon GOOGLE!! eerste zoekopdracht met "PSP 001002B" Levert een Engelse bron op en daarin hielp een andere USB-kabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Je hoeft niet zo af te zeiken, klein beetje respect tonen mag ook wel. Grote bek willen we tenslotte allemaal niet van mekaar krijgen. Daarmee wil ik zeggen, dat ik m ook niet krijgen wil. Normaal doen graag. Einde omtrent dit punt.

t gaat via de PS3, niet via PC. Dus dat gaat al niet op. Andere USB kabel zou kunnen zoals ik al zei, had idd met google wel iets ervan gelezen, anderen zeggen corrupte data of memorystick die brak is. Nu kan ik best geloven dat die kabel niet denderend is. Dus daar komt dit weekend een ander voor. De memorystick is net gekocht, 8 gig, 50 euro. Sandisk ding. Mag toch best aannemen dat dat niet zomaar verrot is. Heeft tenslotte heel de maand goed gewerkt.
Pagina: 1