Latop kopen in Denver (USA), winkel gezocht

Pagina: 1
Acties:

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03
ik ga deze zomer naar denver vs
en wil eigenlijk een laptop meenemen
van de regelgeving ben ik op de hoogte. De invoerrechten en btw enzo worden waarschijnlijk door mijn ouders betaalt.
IK zoek eigenlijk naar winkels om een laptop te kopen. Ik heb daar namelijk weinig tijd om even alle winkels af te struinen. Ik ga namelijk op rondreis.
Heeft iemand tips over de winkels in de vs en misschien adressen?

bij voorbaat dank

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Volgens mij is Amerika niet een dusdanig achtergesteld land dat ze nog onbekend zijn met het fenomeen internet. Het lijkt me dan ook prima mogelijk om via dat prachtige medium het een en ander aan informatie over elektronicawinkels in Denver te vinden?

Op deze manier je vraag hier op het forum dumpen is niet de bedoeling, dus tenzij je alsnog kan aangeven wat je zelf allemaal al gezocht en gevonden hebt zie ik geen andere optie dan dit topic te sluiten.

[ Voor 32% gewijzigd door Orion84 op 04-02-2010 11:10 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Zit een hele grote Mall in Denver met onder andere een Apple Store. Er zat daar redelijk inde buurt ook een grote elektronica handel.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:23
Natuurlijk moet je opletten of het echt veel uitmaakt m.b.t. de kosten als je de BTW en invoerrechten meerekent.

Verwijderd

Wat is sowieso de reden om het product daar te kopen? Je hebt te maken met een voeding die voor de USA is en je hebt ellende als je garantie moet claimen. Als je invoerrechten en BTW moet betalen heb ik zo'n idee dat je niet veel goedkoper uit bent. Daarnaast ben je volledig afhankelijk van de voorraad van het moment. Als ze net niet hebben wat je zoekt, heb je een probleem!

Edit: titelchange ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 11:37 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voeding is denk ik je minste probleem denk ik. De meeste trekken zowel 110, als 230v. De stekker is je grootste probleem, maar met een adaptertje van een paar dollar/euro is dat ook weer opgelost.

Buiten dat ben ik het met de rest eens dat het maar afwachten is of je met alle douane-kosten goedkoper uit bent.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Dat bedoel ik ook. Ik neem aan dat je de laptop met name in NL wilt gebruiken. Een adapter is dan niet handig. Wellicht kun je een voedingskabel kopen in NL die geschikt is icm de betreffende laptop.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 21:40
Gunner schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:37:
[...]
Buiten dat ben ik het met de rest eens dat het maar afwachten is of je met alle douane-kosten goedkoper uit bent.
Hoezo zou je douane/btw kosten moeten betalen? Hij laat hem toch niet in de doos zitten ofzo met de bon erbij? Je moet gewoon de doos en bon op de post doen naar Nederland, dan heb je nergens last van :+

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03
ik wil daar een laptop kopen omdat het me goedkoper leek en invoerkosten en btw enzo betalen mijn ouders

ik heb al wel ervaring met in de vs laptops kopen want we hebben daar al een dell en een toshiba vandaan

ik heb gezocht maar kreeg eigenlijk alleen maar malls en wil dus nu al kijken of het daar goedkoper is, door bijvoorbeeld een webshop van een grote winkel daar. En een ipad neem ik sowieso daarvandaan mee en dat scheelt ongeveer 140 euro

maar ik kan dus geen goede webshop van een winkel in denver vinden.

sorry voor de te weinig informatie in de ts

edit:
doos wou ik sowieso weggooien en bon in portemonnee
want ik wil ook het reisverslag erop maken

[ Voor 8% gewijzigd door kaasplank1 op 04-02-2010 14:14 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd

Rctworld schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:09:
Hoezo zou je douane/btw kosten moeten betalen? Hij laat hem toch niet in de doos zitten ofzo met de bon erbij? Je moet gewoon de doos en bon op de post doen naar Nederland, dan heb je nergens last van :+
Omdat het niet betalen van deze kosten onder fraude belastingontduiking valt....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 14:26 ]

Pagina: 1