( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Op deze manier je vraag hier op het forum dumpen is niet de bedoeling, dus tenzij je alsnog kan aangeven wat je zelf allemaal al gezocht en gevonden hebt zie ik geen andere optie dan dit topic te sluiten.
[ Voor 32% gewijzigd door Orion84 op 04-02-2010 11:10 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Edit: titelchange
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 11:37 ]
Buiten dat ben ik het met de rest eens dat het maar afwachten is of je met alle douane-kosten goedkoper uit bent.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Hoezo zou je douane/btw kosten moeten betalen? Hij laat hem toch niet in de doos zitten ofzo met de bon erbij? Je moet gewoon de doos en bon op de post doen naar Nederland, dan heb je nergens last vanGunner schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:37:
[...]
Buiten dat ben ik het met de rest eens dat het maar afwachten is of je met alle douane-kosten goedkoper uit bent.
ik heb al wel ervaring met in de vs laptops kopen want we hebben daar al een dell en een toshiba vandaan
ik heb gezocht maar kreeg eigenlijk alleen maar malls en wil dus nu al kijken of het daar goedkoper is, door bijvoorbeeld een webshop van een grote winkel daar. En een ipad neem ik sowieso daarvandaan mee en dat scheelt ongeveer 140 euro
maar ik kan dus geen goede webshop van een winkel in denver vinden.
sorry voor de te weinig informatie in de ts
edit:
doos wou ik sowieso weggooien en bon in portemonnee
want ik wil ook het reisverslag erop maken
[ Voor 8% gewijzigd door kaasplank1 op 04-02-2010 14:14 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Verwijderd
Omdat het niet betalen van deze kosten onder fraude belastingontduiking valt....Rctworld schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:09:
Hoezo zou je douane/btw kosten moeten betalen? Hij laat hem toch niet in de doos zitten ofzo met de bon erbij? Je moet gewoon de doos en bon op de post doen naar Nederland, dan heb je nergens last van
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 14:26 ]