[Word 2007] kop- en voettekst in grijs & anderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Beste forumbezoekers,

Met het afronden van m'n stageopdracht in zicht ben ik mijn versgemaakte marketingplan aan het afdrukken. Twee dingen gaan er fout:

1. De kop-en voettekst wordt in Word (2007) automatisch in het grijs gemaakt. Helemaal prachtig. Maar het wordt niet in het grijs afgedrukt zoals ik het zie op mijn scherm. Moet ik ergens instellen dat hij de kop- en voettekst toch afdrukt met de grijswaarde zoals ik ze op mijn scherm zie?

2. Sommige woorden zijn wat dikker gedrukt dan anderen. Het lijkt alsof de printer niet goed uitgelijnd is maar dit komt alleen bij mijn document voor, soms wel en soms niet? Lettertype betreft Calibri btw, leest prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

1) Inderdaad wordt het alleen op scherm grijs, vanwege de leesbaarheid daar. Als je het op print grijs wilt, zal je de tekst de koptekst-stijl even grijs moeten maken.

2) Hoe is de uitlijning? Links of uitgevuld? Als dat laatste, overweeg om links uit te lijnen. Leest imho, bij door Word uitgelijnde teksten, hoe dan ook een stuk beter.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)