Efficiëntie van de voeding ligt hier op 100%?Na de toevoeging van de HD 5450 nam de vermogensopname van het gehele systeem toe met 8,5W. Dat is meer dan de opgegeven 6,4W, maar veel scheelt het niet. De HD 5450 is zonder meer zuinig te noemen.
Hmmz juist. Goed punt. Na berekening blijkt dat 71,5W met 80% efficientie neerkomt op 57,2W, terwijl 80W neerkomt op 64W. Een verschil dus van 6.8W
Daar moet ik nog wel bij opmerken dat de igp uitgaat, wat blijkbaar niet vanzelf ging op ons moederbord. Met de igp uit, ligt het verbruik nog maar op 77W met de HD 5450. Hands-on aangepast en verduidelijkt
Verwijderd
Nog een puntje, in de review komt op pagina drie de volgende zin voor:
Ps. zijn dit zelfgemaakte foto's door Tweakers?
Als ik de foto's bekijk zie ik echter een HDMI-, een DVI- en een VGA-poort. Of vergis ik mij nou?Het exemplaar dat wij ontvingen beschikte over een hdmi-poort, een dvi-uitgang en een displayport-uitgang, waarmee Eyefinity-opstellingen met drie monitoren mogelijk zijn.
Ps. zijn dit zelfgemaakte foto's door Tweakers?
Het lijkt mij duidelijk dat de eerste hier VGA is.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:25:
Of vergis ik mij nou?

Volgens mij degene hierboven niet.Ps. zijn dit zelfgemaakte foto's door Tweakers?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 21:41 ]
Correct. Het is dus een eyefinity-uitvoering. De meeste kaarten hebben vaak dvi, hdmi en displayport, maar een vga ipv hdmi kan natuurlijk ook. Fixed iig 
Alle foto's zelf geschoten btw, alhoewel AMD's eigen foto's eigenlijk best wel goed zijn.
Alle foto's zelf geschoten btw, alhoewel AMD's eigen foto's eigenlijk best wel goed zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Marc Rademaker op 04-02-2010 22:31 ]
Verwijderd
Dan wil ik de eerste zijn die Tweakers feliciteert met de sterk verbeterde foto's, na de kritiek die ik de vorige keer had. Als je seks met geleedpotigen wil hebben valt er natuurlijk altijd nog wel wat te vinden, maar zelfs dan moet je nu wel erg je best doen om nog kritiek te kunnen leveren. Vergeleken met sommige oudere foto's is dit echt een wereld van verschil. Je kan zien dat de nieuwe apparatuur en fotocursus goed gebruikt worden.Marc Rademaker schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:31:
Hulde aan Tweakers, ga zo door
Ja, dat leek mij ook al wel, maar ik heb mij afgeleerd dat soort zaken te stellig te stellen op een website vol slimmerikkenVerwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:38:
Het lijkt mij duidelijk dat de eerste hier VGA is.
Dan zijn die idd vet goed.Marc Rademaker schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:31:
Alle foto's zelf geschoten btw
Beter dan de vorige keer iig waar de vingerafdrukken gewoon duidelijk op de behuizing zichtbaar waren.
Verwijderd
Verder ook wel hoor. Belichting, scherptediepte, uitkadering; op dat soort zaken valt opeens weinig tot niets meer aan te merkenVerwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:40:
Beter dan de vorige keer iig waar de vingerafdrukken gewoon duidelijk op de behuizing zichtbaar waren.
Pagina: 1