Toon posts:

HD-recorder met goede time-shift buffer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al jaren in het bezit van een Philips HDRW-720 harddisk recorder met analoge tuner.
Hoewel ik ook digitale recorders heb gebruik ik deze nog steeds voor TV kijken vanwege de onzettend goede timebuffer.
Bij het aanzetten wordt direct opgenomen in de buffer van 6 uur, je hoeft niet eerst op pauze te drukken ofzo.
De buffer blijft ook behouden bij omschakelen naar een andere zender.
Ook kun je achteraf uit de lijst alle programma's zien compleet met zenderinfo en alsnog bekijken en opnemen.

Nu zoek ik een recorder voor digitale (HD) TV die hetzelfde kan.
Ik heb een Samsung DCB-P850R (niet HD), deze heeft een buffer die pas werkt bij drukken op pauze en je kunt alleen terugspoelen naar een vorig programma, er is geen lijst van alle opgenomen programma's.
Als je naar een andere zender gaat is de buffer weer leeg.

Ook de Humax 5050C werkt ongeveer zo.

Mijn vraag: Wie weet een harddisk recorder voor digitale (HD) TV met een buffer zoals de Philips HDRW-720?

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2025
De Cisco 8455 doet het in ieder geval niet zo; je moet een knop indrukken om te beginnen met opnemen en ook als je van kanaal wisselt ben je je timeshift buffer kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, hoef ik daar niet naar te kijken.
Heb al tig merken bekeken maar helaas.
Ik kijk altijd semi-live TV dus een goede timeshift buffer is voor mij erg belangrijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 21:12 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Deze ga ik even richting Mediaspelers en HTPC's schoppen. Dit omdat HD Recorders tegenwoordig daar besproken mogen worden en niet meer in LCD, Plasma & Projectie.

Van LCD naar MSH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.